در عید غدیرخم؛

واقعه غدیر در شاهرود بازخوانی مي شود

فرمانده سپاه ناحيه شاهرود گفت: واقعه غدير در روز عيد غدير در شاهرود بازخواني مي شود.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۴۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
حمید دامغانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک عید غدیرخم، عید ولایت و امامت و تسلیت به خانواده های جان باختگان منا با اشاره به بازخوانی واقعه غدیر در شاهرود گفت: امسال نیز مانند سال گذشته برنامه بازخوانی واقعه غدیرخم در جوار حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه روز جمعه دهم مهرماه همزمان با روز عید غدیر خم از ساعت 14:30 در جوار حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شاهرود افزود: با توجه به اهمیت واقعه غدیر و بازشناسی و بازخوانی آن برای نسل امروز جامعه این واقعه همزمان با 131 شهر ایران در شاهرود نیز با حضور اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل جوان برگزار می شود.

دامغانی با بیان اینکه مقدمات کار در حال اجراست گفت: فضای کار بازخوانی در حال آماده سازی است و گروه های مختلف نمایشی و تعزیه خوانی در حال تمرین برای اجرای هرچه باشکوه تر این برنامه هستند.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به همکاری نهادهای مختلف در این برنامه بیان کرد: با توجه به هجمه کار تیپ 158 شهید کشاورزیان و نهادهای مختلف فرهنگی و هنری شهرستان و شهرداری و شورای شهر و ادارات مختلف در اجرای این برنامه به ما کمک می کنند که همه سپاسگذاریم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد هماهنگی و تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در این برنامه بزرگ فرهنگی عنوان کرد: تمام تلاش ما و مجموع برگزار کننده این است که این بازخوانی در شان این روز و واقعه اجرا شود و کسانی که برای مشاهده می آید، لذت برده و از این برنامه بهره مند شوند.

دامغانی با تاکید بر این نکته که این فقط یک نمایش نیست اظهار کرد: این برنامه برای اثرگذاری و پاسخ به شبهات در خصوص این واقعه و ملموس کردن این واقعه عظیم برای نسل امروز و تاکید بر اهمیت امر ولایت و امامت برگزار می شود و امیدواریم دستاوردها و اثرگذاری خود را داشته باشد.

وی تأکید کرد: این برنامه تحت عنوان« سفیران غدیر» با پیام غدیر نماد حاکمیت عدل و فضیلت برگزار می شود.

فرمانده سپاه شاهرود با دعوت از همه مردم شهرستان شاهرود برای حضور در برنامه بازخوانی واقعه غدیر گفت: امیدواریم مردم ما امسال پرشور تر از سال گذشته در این برنامه حاضر شده و از این برنامه بهرمند شوند و زحمات خدمتگزاران خود را ارج نهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار