خبرهای داغ:
در ششمین دوره؛

آذربایجان شرقي میزبان مسابقات سراسری امدادگران صنعت گاز کشور

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از برگزاری ششمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز استان با شرکت 32 تیم از شرکت های گاز استانی از 11 تا 15 مهرماه در منطقه آزاد ارس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۶۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت ملی گاز ایران به میزبانی این شرکت گفت: امدادگران شرکت ملی گاز ایران از 11 تا 15 مهرماه به مدت چهار روز در منطقه آزاد ارس توانایی های خود را به رقابت می گذارند و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا می شوند.

وی به اهداف این مسابقات اشاره کرد و افزود: کسب توان آمادگی لازم در مواجه با حوادث مختلف ناشی از گازطبیعی و همچنین ایجاد تحرک و پویایی و مشارکت در رقابت‌های سازنده و بکارگیری تجهیزات و ابزارآلات تخصصی امدادگران از اهداف تعیین شده این دوره از مسابقات است که امدادگران به شکل علمی با حرفه خود آشنا می شوند.

دینی ادامه داد: امداگران شرکت کننده در هفت رشته، آزمون کتبی، بستن کنتور و رگلاتور، بستن ماسک تنفسی(بلومن)، اطفای حریق، ابزار شناسی، دو امدادی و طناب کشی به رقابت می پردازند.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزایش بنیه علمی و عملی امدادگران و حفظ آمادگی لازم برای خدمت رسانی مطلوب به مشترکین را در مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه از دیگر اهداف این دوره از مسابقات برشمرد.

در این دوره از مسابقات در این دوره از مسابقات 224نفر در قالب 32تیم از شرکت های گاز سراسر کشور حضور می یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها