خبرهای داغ:
تحلیلی کوتاه بر وصیت نامه شهید حشمت اله علی بیگی؛

اجازه حضور مجدد استکبار را نمی دهیم

شهید معظم حشمت اله علی بیگی در فرازی از وصیت نامه خود می گوید سختی ها و و رنجها را به جان میخریم اما اجازه نمی دهیم ظالمان و مستکبران بار دیگردر کشور عزیزمان لانه گزینند.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۷۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، وصیت نامه این شهید  چنین امده است که :"ما درس شهامت و شهادت را از مکتب سرخ حسین (ع) آموخته ایم و با عشق به آرمانهای امام عزیز از جان و هستی خود میگذریم ، شهادت را با آغوش باز می پذیریم سختی ها و رنج ها را با جان و دل خریداریم اما نخواهیم گذاشت بار دیگر با چهره کریه دوباره در این سرزمین اسلامیمان لانه گزیند.

 

 وظیفه ما مهمتر از زمان انقلاب ما است چرا که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیام این ارزشهای اسلامی به گوش جهانیان یک فریضه است که باید محکم و استوار  با الهام از فرمایشات این فرزند خلف رسول اله ( ص ) توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب سازیم "

 وصیت نامه شهید بزرگوار شهید علی بیگی از چندین جنبه قابل تحلیل  و واکاوی است چرا که در شرایطی که دشمن بعثی ،جنگی ظالمانه  به نیابت از استکبار جهانی وایادی سرسپرده اش بر ملت و نظام نوپای ما تحمیل نمود، مردان خدایی و جانفشان و ایثارگری همچون شهید علی بیگی ها و خوش روانها به تاسی از مکتب سرخ امام حسین .ع. ولبیک به  فرمان  رهبر زمان خویش  جان در کف  به پشت خاکریهای دفاع از ارمانهای اسلامی و انقلابی و تمامیت ارضی این کشور شتافتند و باخریدن رنجها به جان  اجازه تعرض به وجبی از خاک میهن را به دشمن تا دندان مسلح ندادند .

اری این شهدا  دل در گرو مهر و موهبتی الهی  گذاشته بودند و مطاعها و وعده های رنگین  دنیوی انها را از حمایت و صیانت از ارمانهای دینی و انقلابی  و راه پر افتخار حماسه و مقاومت و استکبار ستیزی بر نداشت .

شهید علی بیگی همان گونه که در متن وصیت نامه ساده و اما پر محتوایش امده است میگوید رنجها  را به جان میخریم اما به دشمن ان استکباری  اجازه لانه گزینی  و حضور مجدد در کشور را نمیدهیم .

اکنون نیز تاریخ ما را در برابر راهی قرار داده است که استکبار مصمم است با کمک گرفتن از برخی جریانات و افراد خاص حضورش را در کشور ما مجددا بعد از بیش از 3 دهه فعال نماید  و  بعضی از سست عنصرهای خود باخته و مرتجع داخلی و خارجی شعار حمایت از  ارتباط با همان کسانی را میدهند که انروزها جنگ نیابتی را با ابزار قرار دادن رژیم بعث  به راه انداختن و هزاران نفر از جوانان مومن ، انقلابی و شجاع این کشور را به شهادت رساندند .

 

 حال از این عناصر داخلی خود باخته وخود فروخته و  البته متفکران  منفعت طلب باید پرسید با چه قیمتی سخن از ارتباط با امریکا و کشورهای غربی استکباری میزنید  انجا که انها در 8 سال جنگ تحملی بر علیه ملت ما  دفاعی 8 ساله را بر ما روا داشتند که طی ان هزارن نفر از جوانان ما شهید جانباز اسیر  شد و هزارن هزار میلیون تومان خسارت مالی و اقتصادی بر ملت ما  وارد شدو ان هنگام که در دههای بعد از دفاع مقدس سخت ترین و کمر شکن ترین تحریمهای اقتصادی را بر این ملت مظلوم بستند ایا توجیهی جز رفتن زیر بار ذلت دارد؟.

 

 باید گفت مگر شما زندگی با ذلت را بر زندگی عزتمندانه که خط فرهنگی و فکری سید الشهدا .ع.و شهدای انقلاب اسلامی نظیر شهید  علی بیگی هاست را فراموش کرده وازیاد برده اید؟ آیا شما فریبکاری و جاسوسی و دورویی و تهدیدهای کشورهای مستکبر و استعماری امریکایی و غربی را در پستوی افکارتان گم کرده اید ؟

 

ما امروز باید در تبعیت از فرامین بصیرانه رهبر و امام زمان خویش و همچنین لبیک به اموزه های دینی و انقلابیمان خط  ولایتمداری و صیانت از آرمانهای انقلاب و همچنین  حکایت قاطع از محور مقاومت را فریاد بزنیم و همواره این شعار را در بصیرت ورزی اینکه ما "استکبار ستیزی" را جزیی از فرهنگ انقلابیمان میدانیم و  از یاد نبریم که   " سختی ها و رنج ها را با جان و دل خریداریم اما نخواهیم گذاشت بار دیگرپایه های ظلم و استکبار با چهره کریه دوباره در این سرزمین اسلامیمان لانه گزیند وظیفه ما مهمتر از زمان انقلاب ما است چرا که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیام این ارزشهای اسلامی به گوش جهانیان یک فریضه است"در اولویت قرار دهیم چرا که این مهم دغدغه شهدای عزیز نیز بوده است .

 


ارسال نظرات
آخرین اخبار