خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مود:

با حجاب و تحصیل سرباز ولایت باشید +تصاویر

امام جمعه شهر مود با تأکید بر اینکه حجاب شما خواهران مانند تیری است بر قلب دشمنان گفت: علاوه بر حجاب، شما باید به تحصیل و ولایتمداری هم اهمیت بدهید چرا که ولایت سرباز می خواهد نه سردار.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۷۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام فلسفی امام جمعه مود در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آموزشگاه آمنه این شهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: ارزش و اهمیت هر انسانی به اندازه آن چیزی است که دوستش دارد و حال باید ببینیم خدا چه چیزی را دوست دارد که ما هم آن را دوست بداریم.

وی با بیان اینکه ارزش و منزلتی که خداوند به خانم ها قرار داده؛ به آقایان نداده است ادامه داد: طبق روایات فرزند دختر رحمت و پسر نعمت است و همین دختر زمانی که همسر می شود مایه آرامش همسرش هست و آن زمانی که مادر می شود بهشت زیر پای اوست.

امام جمعه شهر مود با اشاره به اینکه جهاد در راه خدا یکی دیگر از چیزهایی است که خدا به آن ارزش داده است اظهارداشت: هشت سال جنگ تحمیلی برای این مقدس شد که این جنگ برای حفظ ارزش ها صورت گرفت.

حجت الاسلام فلسفی جایگاه خانم ها را در بعد حفاظت همانند جایگاه رهبری خواند و عنوان کرد: همانطور که از مقام معظم رهبری محافظت می شود؛ شما هم نباید کاری کنید که بیگانگان از لایه حفاظتی شما که همان حجاب است؛ عبور کنند و خدای نکرده مدیون خون ریخته شده شهدا شوید.

وی با تأکید بر اینکه حجاب شما خواهران مانند تیری است بر قلب دشمنان گفت: علاوه بر حجاب، شما باید به تحصیل و ولایتمداری هم اهمیت بدهید چرا که ولایت سرباز می خواهد نه سردار.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار