با قهرمانی تیم پایگاه ابولفضلی(ع) شهر نصرآباد؛

لیگ والیبال بسیج «جام شهدای مومن آباد» تربت جام پایان یافت

مسئول برگزاری مسابقات لیگ والیبال بسیج «جام شهدای مومن آباد» تربت جام گفت: این رقابت ها در آخرین روز از هفته دفاع مقدس با قهرمانی تیم پایگاه ابوالفضلی(ع) شهر نصرآباد به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۷۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

ابراهیم سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: مسابقات لیگ والیبال بسیج «جام شهدای مومن آباد» با حضور 100 ورزشکار در قالب 10 تیم در دو گروه 5 تیمی به صورت رالی به مدت سه هفته به طول انجامید که در مجموع بیش از 6500 علاقمند از این رویداد ورزشی دیدن کردند.

وی تصریح کرد: در فینال تیم پایگاه ابوالفضلی(ع) شهر نصرآباد در حالی که در دو ست 15- 25 ، 18- 25 از تیم شهدای روستای مومن آباد عقب بود در پایان با نتیجه 21- 25 ،24- 26 و 10- 15 از صد تیم میزبان گذشت مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و تیم شهدای رباط سمنگان نیز به مقام سومی دست یافت.

شایان ذکرداست؛ این رویداد ورزشی با همکاری اداره ورزش وجوانان و هیات ورزش روستایی وعشایری تربت جام، حوزه قائم آل محمد(عج)،پایگاه شهید حسین مجرد، شورای اسلامی،دهیاری و صندوق قرض الحسنه شهدای روستای مومن آباد تربت جام برگزارشد.

در پایان مسابقات با اهدای«جوایز»توسط مسئولان محلی از تیم های اول تا سوم و همچنین داوران رشته والیبال تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها