به همت ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

برگزاری محفل انس و مودت بین خانواده های کارکنان ناحیه مهریز

محفل انس و مودت بین خانواده های کارکنان ناحیه مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس و میلاد امام هادی (ع)و دهه امامت و ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۰۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: در این محفل حجه الاسلام عسکری از مشاوران خانواده مرکز فرهنگی خانواده سپاه الغدیر در مورد سبک زندگی اسلامی و نحوه مدیریت محیط خانواده مطالبی ارائه نمود و خانواده را این گونه تعریف کرد: زن و شوهر با ازدواج تشکیل یک خانواده می دهند و با آمدن فرزند خانواده تکمیل می شود.

وی در ادامه ویژگی هایی که باعث پویایی زندگی می شود را به سه دسته تقسیم کرد: 1 مدیریت روابط بین  زوجین  2- مدیریت روابط زناشویی  و 3- تربیت فرزند که خود به دو دسته تقسیم می شود: دوران کودکی و سنین نوجوانی وجوانی.

حجه الاسلام عسکری در همین خصوص به عواملی که در زندگی و اداره امور زندگی موثر است اشاره کرد و آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه به عامل خشم و نحوه مدیریت آن توسط زوجین در محیط خانواده اشاره و دلایل بروز خشم در بین زوجین را برشمرد: تمسخر، توهین، انتظار بی جا داشتن از هر دو طرف، تحقیر کردن.

پیش از سخنرانی ایشان حجه الاسلام کفاش با تبریک ایام دهه ولایت وامامت و همچنین میلاد امام هادی(ع) به نکاتی در مورد سبک و شیوه اداره زندگی به سبک اسلامی اشاره کرد و مطالبی را برای حاضرین مطرح نمود.

همچنین سرهنگ زارع فرمانده محترم ناحیه مهریز بعد از تبریک مناسبت های پیش رو و ضمن تسلیت به مناسبت کشتار حجاج بیت الله الحرام در سرزمین منا و در خواست علو درجات برای آنها کرد و از همکاری و صبر خانواده های محترم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

از حاشیه های این برنامه میتوان به مولودی خوانی و دکلمه خوانی توسط برادران حسینی و شاکر اشاره کرد و همچنین اجرای سرود توسط گروه موزیک و نمایش دعوت شده اشاره کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار