خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) :
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: مبنای خلقت، ارزشمند زندگی کردن ما است نه به هرقیمیتی زندگی کردن.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۲۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الااسلام تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در مراسم روز سرباز که در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و روز سرباز اظهار کرد: سربازان و رزمندگان اسلام که در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند، هر قطره خون آنها ضامن بهشت است.

وی خاطر نشان کرد: بپاس حماسه ‌آفريني‌هاي سربازان شهيد در 8 سال دفاع مقدس، امروز بايد سربازان سرافراز نيروهاي مسلح بيش از هميشه در راه اعتلاي ارزش هاي الهي و كسب آمادگي لازم براي دفاع از ميهن اسلامي تلاش و كوشش نمايند.

 تقی خانی یادآور شد: دوران سربازی موقعیت و دوره‌ای است تا جوانان ایران اسلامی برای انجام نقش مثبت و سازنده در بخش های فردی و اجتماعی آمادگی لازم را در خود به‌وجود آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین به برکات نماز اشاره کرد و گفت: نماز کلید بهشت است و آرامش و پاکی تن را به همراه دارد و در نماز حقوق تربیتی و اخلاقی فراوانی وجود دارد و انسان را از بدی باز می دارد و به خوبی ها سوق می دهد.

وی افزود: نماز باید مبتکرانه باشد اگر دو رکعت نماز با فکر بخوانیم بهتر از هفتاد رکعت نماز عادی است و نماز باید عاشقانه، عاقلانه، عالمانه ومتفکرانه باشد نماز را باید درک کنیم.

تقی خانی تصریح کرد: چند دلیل باعث سقوط  و جهنمی شدن انسان است یکی از دلایل این است که به فکر نماز نیستیم دوم اینکه به فکر فقرا نیستیم و ما نسبت به اهل گناه بی تفاوت شده ایم و امید داریم که تشویقات الهی نصیب ما شود و بتوانیم به آن مرحله برسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در خاتمه عنوان کرد: مبنای خلقت، ارزشمند زندگی کردن ما است نه به هرقیمیتی زندگی کردن، افتخار ما نباید چیزهای پوچ باشد، بلکه باید چفیه ای باشد که مقام معظم رهبری دارد.  

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها