حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی به عنوان مسئول جديد نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان سرخه معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۴۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سرخه، آيين معارفه مسئول نمایندگي ولایت فقیه سپاه ناحيه سرخه با حضور امام جمعه سرخه و فرمانده سپاه سرخه در مهدیه اين شهرستان برگزار شد.

مسئول نمایندگي ولي فقیه در سپاه استان سمنان در اين آيين با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در رابطه با حفظ روحیه انقلابی در مسلمانان تأکید کرد و گفت: دنیای امروز دنیایی است که اکثر ملتها از ابرقدرتها و جنایتکاران هیچ ترس و واهمه ای ندارند و اگرنگاه ما، نگاه درستی باشد و با قوت و قدرت راه خود را پیدا کنیم می توانیم مانند شهدا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤثر باشیم.


حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاری، با اشاره به فداکاریها و ایثارگریها و سابقه درخشان مردم سرخه افزود: سرخه یکی از شهرهای انقلابی استان بوده است و دارای جوانان پرشور و پرحرارت و عاشقان ولایت است.

وی تأکید کرد: ما ملت مسلمان ايران با هوشیاری و ایستادگی از ارزشهای اسلامی دفاع مي كنيم و نمي گذاریم خوابهای دشمنان تعبیر شود.


محمدرضا امامي، فرمانده سپاه ناحيه سرخه نيز در اين مراسم ضمن خیر مقدم و گرامیداشت دهه امامت و ولایت و با تأكيد بر توجه همگان بر تحقق شعار همدلی و همزبانی در كشور تأکید کرد.



در پایان از زحمات و تلاش های حجت الاسلام حسن زاده تشکر و قدردانی شد و حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی به عنوان مسئول جديد نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان سرخه معرفی شد.

عکس از : سبحان آذرپور

ارسال نظرات
پر بیننده ها