خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

دیدار از خانواده شهیدان مرادی و حبیبی در روستای عبدل آباد

به منظور تکریم از خانواده شهداء مسئول نمایندگی سپاه امام سجاد(ع) از خانواده شهیدان مرادی و حبیبی در روستای عبدل آباد اقبال شرقی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۸۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه دیدار از خانواده شهیدان مرادی و حبیبی در روستای عبدل آباد اقبال شرقی اظهار داشت: شهداء حماسه ای آفريدندكه كسي تصورش را هم نمي كرد و هنوز معماي پيروزي ايران در هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه هاي جهان حل نشده است رزمندگان اسلام در جنگ تمام معادلات بشر را به هم زدند.

عدالتی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ايران در حفظ و اعتلاي نظام مقدس اسلامي و حراست از مرزهاي عزت و شرف اين مرز و بوم، به مثابه يكي از حساس ‏ترين و بارزترين برهه‏ های حيات راستين اين ملت، همچون نگيني تابناک تا هميشه زمان، بر تارک تاريخ حماسه و ايثار و پايداری آزادگان جهان می‏ درخشد.

وی خاطر نشان کرد: برای آشنایی بیشتر مردم و مخصوصا نسل جوان ، باید عزت و عظمت و ایثار و شجاعت و از خود گذشتگی شهیدان گرانقدر در برنامه های مختلف از جمله دیدار از خانواده های شهداء، یادواره های شهداء ، و مراسم شب خاطره رزمندگان اسلام در محافل و مجالس و مدارس  و مساجد ، برگزار شود.

عدالتی شربیانی در خاتمه یادآور شد: ما نسبت به قهرمان‌های ملی مانند شهداء و دانشمندان حق به گردن داریم بخصوص درمورد شهداء، برای اینکه جانشان را که مهم‌ترین سرمایه آنان بوده است در راه کشورشان فدا کرده اند که باید مورد تقدیر و در یادها قرار بگیرند.

گفتنی است در پایان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یابود و تکریم از خانواده هر شهید، اهداء شد.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها