معاون اجرائی سپاه عاشورا گفت: برخی ها روحیه انقلابی را افراطی می نامند اما نیروهای ارزشی باید تقویت شوند تا در مقابل هدف شوم دشمن که براندازی نظام است بایستند.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۸۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، الیاس گل محمد‌زاده معاون اجرائی سپاه عاشورا صبح امروز در رزمایش گردانهای بیت‌المقدس بسیجیان هشترود در منطقه عمومی وظیفه‌خوران اظهار داشت: چهره دجال‌واره آمریکا از ذهن مردم ایران و خانواده‌های شهدا و مسلمانان پاک نمی‌شود.
 
به گفته وی، امروز دشمنان قصد دارند از طریق مذاکرات به دنبال نفوذ بر کشور اسلامی و علوی باشند که در این زمینه همه آحاد مردم و مسئولان باید متوجه این کار دشمن باشند.
 
گل محمدزاده افزود: گسترش ناامنی در بُعد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از برنامه‌های شوم آمریکا در ایران بوده و هست، حالا چنین کشوری که دشمن اول اسلام و ایران است، قصد رخنه و نفوذ به ایران را دارد، که محال است.
 
وی ادامه داد: دشمنان علی‌الخصوص آمریکای خبیث به دنبال حذف توسعه علمی و روحیه انقلابی و بسیجی در کشور است، اما با مقاومت و حضور در صحنه بودن ملت ایران برنامه‌های شوم و از پیش تعیین شده آنها نقش بر آب می‌شود.
 
معاون اجرایی سپاه عاشورا افزود: هدف آنها که خوشبختانه خودشان نیز اعتراف کرده‌اند، براندازی نظام بود، همچنین در اینجا این سوال مطرح است که آیا باید نسبت به رابطه داشتن با چنین کشوری خوشبین بود؟!
 
وی گفت: وظیفه بسیجیان افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی است تا بتوانند اهداف شوم دشمن را سرکوب کنند.
 
معاون اجرایی سپاه عاشورا  تصریح کرد: آمریکا با حمایت از رژیم بعثی عراق، حمله به طبس و حمایت از منافقین در به شهادت رساندن مسئولان ارشد نظام قصد براندازی انقلاب را داشت که مردم ایران خیانت‌های آنها را هرگز فراموش نمی‌کنند.
 
وی گفت: یکی از ویژگی‌های بسیجیان غافل نشدن از وصیت‌نامه الهی و سیاسی امام (ره) است که همه باید به آن عمل کنند.
 
گلمحمدزاده افزود: برخی ها روحیه انقلابی را افراطی می نامند اما نیروهای ارزشی باید تقویت شوند تا در مقابل هدف شوم دشمن که براندازی نظام است بایستند.
ارسال نظرات