معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: جنگ امروز دشمنان، بر علیه نظام جنگ هوشمندانه و متفکرانه است.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۸۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، بمناسبت هفته دفاع مقدس همایش نهضت روشنگری با موضوع دشمن شناسی, بیداری اسلامی , و استکبار ستیزی با شرکت500 نفر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با حضور سرهنگ پاسدار زارع مهرانی معاون هماهنگ کننده ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در سالن غدیر شهر بندر سیریک برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: یکی از اقشار تاثیر گذار در جامعه ما فرهنگیان و دانش آموزان هستند تاریخ انقلاب جنگ هشت ساله را جوانان ما اداره کردند و هر کجا جوانان ما وارد عرصه میدان شدند ما به موفقیت و پیروزی رسیدیم.

سرهنگ پاسدار زارع مهرانی در این همایش افزود: دشمن می خواهد فکر ما را قانع کند که جای دشمن و دوست را عوض کند ما دانش آموزان و فرهنگیان می توانیم برای جامعه خود خیلی تاثیرگذار و تاثیر پذیر باشیم .

وی ابراز داشت: دشمن جنگ هوشمند را بر علیه آرمان ها و ارزش های ما به راه انداخته و اگر ما بیایم فعال با آنها برخورد کنیم اثرات مثبت در جامعه خواهد بود و اگر میزان تاثیر پذیری دشمن بیشتر باشد بخش منفی در جامعه حاکم و اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح نمود: دشمن بیشتر از هر چیزی از دو عنصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می ترسد یکی امام و رهبری و دیگری مردم می باشند و تا وقتی مردم با نظام و انقلاب و اسلام همراه اند دشمن نه جرات و نه توان مقابله با نظام را خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار زارع مهرانی تصریح نمود: امروز عظمت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به یومن خون مبارک شهداء و ایثارگری های دلاورمردان در سخت ترین شرایط تحریمی و اقتصادی با عزت و بدون وابستگی به بیگانگان به همه دانش ها و فناوری های روز دنیا به تنهایی رسیده و همه اینها را در ایمان به خدا و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست.

این مسئول، اضافه کرد: بزرگ ترین تهدید برای ما امروز غفلت از ولایت و تشخیص دوستان از دشمنان است دشمن با هوشیاری و تفکر سعی دارد با برنامه ریزی های کوتاه , میان و بلند مدت به اهداف شوم خود برسد و این وظیفه همه ما ها را در حفاظت , حراست و پاسداری از ارزش ها و آرمان ها را بسیار سنگین کرده است.


ارسال نظرات