خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان:

آمریکا لحظه ای از فکر دشمنی با ایران اسلامی دست بر نمی دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: آمریکا در دوران افول خود قراردارد و این همه خباثت علیه ایران اسلامی نتیجه اقتدار روز افزون شما ملت سربلند است.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۰۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمود رضا بخشی در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نهبندان با اشاره به تحولات منطقه اظهار کرد: دشمن می خواهد نگذارد ایران اسلامی به الگویی برای جهانیان تبدیل شود.

وی افزود: باید دشمن را شناخت و وصیت نامه شهدا یکی از راه های مطمئن برای این مقصود است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه آمریکا لحظه ای از فکر دشمنی با ایران اسلامی دست برنمی دارد، ادامه داد: همگان باید بدانیم که آمریکا شیطان بزرگ است و خواهد ماند.

وی با اشاره به فاجعه غم بار در منا گفت: آمریکا عامل اصلی کشتار حاجیان در مکه است و اگر این مصیبت برای انسانها در اروپا بوجود می آمد؛ برای شناخت مسبب آن هزاران انسان را محاکمه می کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان تصریح کرد: آمریکا در دوران افول خود قراردارد و این همه خباثت علیه ایران اسلامی نتیجه اقتدار روز افزون شما ملت سربلند است .

بخشی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز برترین قدرت موشکی جهان است و این مهم جز به برکت خون شهدا به دست نمی آمد .

وی دانش آموزان را به رصد مطالبات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) فرا خواند و گفت: دشمن در صدد است ولایت را از ما بگیرد و به فضل الهی این هدف هرگز برای دشمن به دست نخواهد آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار