مسوول حوزه بسیج دانشگاه صدا و سیما در گفت و گو با بسیج:
دست دادن ظریف با اوباما کاملا یک اقدام ضد انقلابی بود و مجلس باید در جواب این حرکت، ظریف را استیضاح کند.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۲۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
وزیر امور خارجه کشورمان در حال خروج از سالن مجمع سازمان ملل در اقدامی غیر منتظرانه با باراک اوباما و جان کری روبرو شد و سلام و احوالپرسی کرد و دست داد. این تابو شکنی آقای ظریف موجی از اعتراضات در کشور به وجود آورده است. در همین رابطه مجتبی خسروی مسوول حوزه بسیج دانشگاه صدا و سیما در گفتگو با بسیج گفت:دست دادن آقای ظریف با اوباما نماد آشکار وابسته گرایی دولت یازدهم به روندهای جهانی و تلاش دولت برای ادغام در نظام جهانی است و خلاف صریح منویات امام و رهبری است ودر این قضیه مجلس باید قاطعانه ورود کند و ظریف را استیضاح کند.

خسروی افزود: این حرکت یک حرکت نمادین است که تصویر استکبارستیزی نظام جمهوری اسلامی را در ذهن همه انقلابیون در همه دنیا مخدوش می کند.

وی خاطر نشان کرد: دست دادن ظریف با اوباما کاملا یک اقدام ضد انقلابی بود و مجلس باید در جواب این حرکت، ظریف را استیضاح کند.

وی در خصوص ادعای اتفاقی بودن این ماجرا اظهار کرد: قطعا اتفاقی نبوده است و کذب محض است؛ کسانی که سابقه حضور در سازمان ملل را دارند می دانند که تردد رییس جمهور آمریکا در راهرو های سازمان ملل کاملا با یک پرتکل و یک تشریفات خاص است و دولت مردان ما حتما مطلع بوده اند که رییس جمهور آمریکا از آن مسیر عبور می کند.

مسوول بسیج دانشگاه صدا و سیما افزود: این اتفاق یک طراحی کاملا روشن برای مخدوش کردن تصویر استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی تاکید کرد: این روند دنباله همان اقدامات نا به جایی بود که رهبری در سال 92 تذکر دادند اما آقایان دوباره تکرار کردند؛ این تکرار همان رفتار نا به جای سال 92 و تماس تلفنی آقای روحانی با اوباما است.
ارسال نظرات