خبرهای داغ:
استاد دانشگاه در حوزه رسانه استان قزوین گفت: دشمن با ایجاد شک شبهه و تردید در تمام اعتقادات باورها و مقدسات ، شکستن همه غالب های فکری و عقیدتی، ما را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۳۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

طیب ملکی پور استاد دانشگاه در حوزه رسانه  استان قزوین،در  گفت و گو با خبرنگار بسیج از قزوین اظهار کرد:  تلفن همراه در جوامع امروزی با همه آسیب ها و نگرانی های مرتبط از دو جهت دارای اهمیت است ،نخست آن که ضریب تلفن همراه در جهان امروز به شدت در حال افزایش است ، گسترش این فن آوری در میان اقشار مختلف با استقبال و میلی سری ناپذیر نسبت به خرید مدل ها و مارک ها تلفن  در تنوع بسیاری وارد بازار شده است.

وی افزود: کابران با استفاده از این کالا ضمن انتقال افکار، احساسات و درونیات خود سبب ایجاد موج های بلند سیاسی، اجتماعی ، بحران ها و چاله های عمیق در یک جامعه می شود به همین منظور، شکستن حریم ها غالب و چارچوب های مختلف ذهنی تفکری، عقیدتی و باوری هر ملت و جامعه ای بواسطه این فن آوری و برنامه ها و نرم افزارهای آن ممکن شده است.

این مسئول  با اشاره به دلایل اقبال جهانی نسبت به تلفن همراه تصریح کرد: رشد نجومی و سرسام آور این فن آوری نشان از اقبال انسان امروزی که خود را در کمال رغبت و میل به دست رسانه سپرده است و در راه رسیدن به آن از هیچ تلاش و هزینه ای دریغ نکرده دیگران را به گرایش به این وسیله فرا خوانده است.

تفکرات موازی با "باور ناب الهی" از دیگر اهداف دشمنان جنگ نرم

ملکی پور، ارتباط بدون نیاز به حضور فیزیکی، تنوع ارتباطی مختلف صوتی، تصویری یا نوشتاری، سرگرمی و وقت گذرانی، دسترسی آن به ابزارهای مرتبط به زندگی و یا امورات کاری  و دسترسی آسان به اشخاص و افراد غیر قابل دسترس را از دلایل متعدد استفاده ارز این وسیله عنوان کرد.

ملکی پور،استفاده بیش از اندازه وغیر ضروری از تلفن همراه را نوعی اعتیاد دانست که درست مانند اعتیاد به مواد مخدر، پرخوری، رابطه غیر اخلاقی ، بازی های رایانه ای و اینترنت مخرب دانست و توضیح داد: دشمن با ایجاد شک شبهه و تردید در تمام اعتقادات  باورها و مقدسات ، شکستن همه غالب های فکری و عقیدتی، بواسطه پیام ها ، تصاویر و فیلم های گوناگون بنیان های اعتقادی و باورهای مقدس ما را نشانه گرفته است.

 استاد دانشگاه در حوزه رسانه  استان قزوین،تصریح کرد: معرفی و ترویج اعتقادات باورها، تفکرات موازی و همسان برای جداکردن مسلمین از تفکر و باور ناب الهی، رسیدن به مقصود که همانا شکست خدایاوران و خداباوران از کاربردهای منفی دیگر رسانه است.

این گفت و گو ادامه دارد....

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها