خبرهای داغ:
فرمانده مرکز اموزش تربیت پاسداری علویون قم:

امروز مرکز ثقل جهان اسلام ولایت است

فرمانده مرکز اموزش تربیت پاسداری علویون قم اظهار کرد: مولفه حاکمیت اسلام با محوریت ولایت فقیه هست و امروزه مرکز ثقل جهان اسلام ولایت است.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۴۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

سردار فرقانی فرمانده مرکز اموزش تربیت پاسداری علویون قم در این مراسم اظهار کرد: انشا ا.. با نابودی آل سعود بتوانیم که در دهه حاضر در جامعه اسلامی که نقش ایفا می کند خلاسی پیدا کنیم و بتوانیم وحدتی را با محوریت ولایت در جوامع اسلامی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: تنها جنگی که در دنیا برای آرمانهایش اتفاق افتاد و صدر صد تلفات را پذیرفت جنگ تحمیلی بود،که برای آرمان های کربلای 250 هزار شهید تقدیم کردیم و این از افتخارات ما ست.

این مسئول اضافه کرد: امروز اگر می خواهیم اسلام زنده باشد،جهان بینی  توحیدی استوار گردد تا لیبرالیسم و کمونیسم را نابود کنیم ،باید خون بدهیم و این خون در غالب مفهومی در عنوان جهاد فی سبیل ا... می‌باشد.

وی تصریح کرد: تنها پدیده انقلابی که توانست بعد عاشورا اساس خودش را به ظهور بگذارد و فرهنگ عاشورا را زنده کند پدیده ای بود به نام انقلاب اسلامی که توانست بعد عاشورا نقش مهمی را ایفا کند و با استمدا از شهداء  و رزمندگان و جامعه متدین و بصیر نسبت به انقلاب توانست مقاومت کند.

فرمانده مرکز آموزش تربیت پاسداری علویون قم مولفه های اصلی که نقش ایفا می کند چنین عنوان کرد: مولفه حاکمیت اسلام با محوریت ولایت فقیه هست امروز وقتی که به  محوریت ولایت فقیه نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم  که دیروز امام به عنوان مبنا بود و امروز استمرار حضرت  آقا به عنوان مبنا است.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز مرکز ثقل جهان اسلام حضرت آقا هست که شهدا می گویند امام را تنها نگذارید و ما باید در تمام برهه‌های زمانی مقام معظم رهبری را تنها نگذاریم.

وی با بیان اینکه سه عنصر باید در جامعه نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند،اظهار کرد: اول مردم به عنوان محور، دوم سیاسیون به عناون حکمتیون و سوم نظامیان اگر سیاسیان ،مردم ما آسیب پذیر شوند انقلاب ما آسیب پذیر می شود .

سردار فرقانی فرمانده مرکز آموزش تربیت پاسداری علویون قم  در پایان خاطر نشان کرد: عنصر سوم برای تمامیت ارضی این نظلامیان هستند که اگر آسیب پذیر باشند اگر قدرت بازدارندگی ما اگر قدرت دفاعی ما آسیب ببیند انقلاب ما آسیب می‌بیند امام با سنگر روح بسیج و روح شهادت محوری از این آسیب ها پیشگیری کرد.

 

1007/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار