در چهارمین یاد واره شهدای کارمند ادارات و شهرداری اردبیل:
اگر واقعاً خون شهدا را درک کنیم و بدانیم هر آمدنی رفتنی دارد و هدف از خلقت آفرینش خود چیست یعنی به سعادت رسیده ایم .
کد خبر: ۸۵۷۵۷۷۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رحیم آقازاده، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل و رئیس شورای اسلامی استان اردبیل در چهارمین یادواره شهدای کارمند ادارات و شهرداری اردبیل که در حسینیه نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر واقع در منطقه شورابیل اردبیل برگزار شد با تشکر از عوامل برگزار کننده این نمایشگاه گفت : دنیای امروزی دنیای تظاهر و شعار است و باید بدانیم که دنیا گذراست و بدانیم امروز فردایی نیز دارد، اگر واقعاً خون شهدا را درک کنیم و بدانیم هر آمدنی رفتنی دارد و هدف از خلقت آفرینش خود چیست یعنی به سعادت رسیده ایم . بعضی ها سعادت را در علم می بینند ولی اگر علم از معنویت دور باشد به سعادت نمی رسد، بعضی دیگر نیز سعادت را در مال و مقام خلاصه کرده اند ولی سعادت اصلی این است که انسان به خدا نزدیک باشد و شهدای ما با این اعتقاد خود را به این درجه والایی که قرار دارند رسانده اند .

آقازاده در ادامه شهیدان را سرمایه های گران بهای این مملکت دانست و گفت: نگهداری از حرمت خون شهدا به ما بستگی دارد و اگر ما اد امه دهنده راه آنها باشیم از ما راضی خواهند بود و اگر شهدا از ما راضی باشند خدا نیز از ما راضی خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی استان در پایان سخنان خود گفت: ما که می گوییم دین ما برترین دین و تکمیل کننده ادیان دیگر است و افتخار می کنیم ایرانی هستیم و در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم باید وظیفه خود را بهتر شناخته و به آن عمل کنیم .

در ادامه برنامه یاور اسماعیل نژاد، رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: خاطره شهدا و دفاع مقدس تا دنیا باقیست در ذهنها خواهد ماند و وقتی به شهدا فکر می کنیم اولین چیزی که به یاد می آوریم گمنام بودن آنهاست و این امری حقیقی است و به نظر بنده شهدا در بین خانواده هایشان نیز گمنامند چون حتی آنها حرکتشان به سمت شهادت و نورانی شدن چهره آنها در هنگام شهادت را ندیده اند .

خاطره گویی در مورد دفاع مقدس و عملیات خیبر توسط اسماعیل نژاد و برگزاری مداحی پایان بخش برنامه امروز بودنند.

ارسال نظرات