با حضور مسئول فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) یزد:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ رزمندگان دفاع مقدس با حضور نجیمی مسئول فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) یزد، در دانشگاه پیراپزشکی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۸۰۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همایش طرح السابقون ویژه فرماندهان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و فرماندهان رده های مقاومت بسیج با حضور "حجت الاسلام نجیمی" مسئول فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) یزد، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین فرماندار ابرکوه در محل دانشگاه پیراپزشکی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی ضمن محکوم کردن سوء مدیریت آل سعود در پی فاجعه دردناک جان باختن حجاج در منا، اظهار کرد: آنچه موجب اندوهناک شدن میلیون ها قلب مسلمان در سراسر جهان اسلام شده است، بی کفایتی و قصور حکام آل سعود است. لذا مسلمانان باید با بصیرت مراقب دسیسه های دشمنان باشند چرا که آنان از حربه تفرقه افکنی میان مسلمانان به عنوان یک راهبرد در منطقه استفاده می کنند تا به وحدت مسلمانان ضربه بزنند.

نجیمی در ادامه با بیان برخی از حوادث دوران دفاع مقدس و وحدت ملت ایران در مقابل تهاجم دشمن بعثی تصریح کرد: 8 سال مقاومت در برابر دشمن  تنها یک خاطره و رویداد برای ملت ایران نیست؛ بلکه تجربه ای بیادماندنی است که می توان آن را به منزله دانشگاهی دانست که که از آن درس وحدت، ایمان، غیرت، عزت و شرف استخراج می شود. 


ارسال نظرات