فرمانده سپاه جلفا:

عزت و افتخار ایران در سایه اتحاد ملت است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا با بیان اینکه انسجام و وحدت کلمه عامل پیروزی رزمندگان اسلام بود گفت: اگر ایران اسلامی امروز در اوج عزت و افتخار است نتیجه همین اتحاد و همبستگی است.
کد خبر: ۸۵۷۵۸۴۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی پور در گفتگو با خبرنگار بسیج در اذربایجان شرقی افزود: در دفاع مقدس سه محور اصلی ایمان، اعتقاد رزمندگان به خدا، اتحاد و همبستگی بین رزمندگان اسلام و رهبری حکیمانه امام امت منجر به پیروزی در جنگ تحمیلی شد.

وی در ادامه با اشاره به حادثه منا و جان باختن بسیاری از حاجیان خاطر نشان کرد: این حادثه باعث جریحه دار شدن قلوب مسلمانان به ویژه ملت ایران اسلامی شد

تقی پور با تاکید بر اینکه آل سعود به نیابت از آمریکا و اسرائیل در منطقه جنگ افروزی می کند ادامه داد: آل سعود با توجه به اینکه فکر و ذهنش حمله به ملت مظلوم و مسلمان یمن است فرصت مدیریت حج را ندارد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان گفت: بار دیگر شاهد بی کفایتی، اوج حماقت و سوء مدیریت آل سعود نسبت به تعهدات خود نسبت به حفظ جان و سلامت حاجیان بودیم که با این کار نشان دادند لیاقت اداره این همایش عظیم را ندارند و امیدواریم روزی پرچم استکبار، داعش و گروه های تکفیری از صحنه روزگار برچیده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار