پیش از ظهر امروز با برگزاری انتخابات هیأت امنا و هیأت مدیره، صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران در سازمان اقتصاد اسلامی با عنوان «کرامت» تشکیل شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۸۸۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران با عنوان «کرامت» با حمایت اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران در سازمان اقتصاد اسلامی تشکیل شد.

صبح امروز خبرنگاران اقتصادی رسانه‌های مختلف با حضور علاء میرمحمد صادقی عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و خیر پیشکسوت در سازمان اقتصاد اسلامی گرد هم آمدند که هیأت امنای این صندوق با حضور 17 نفر شکل گرفت.

پس از آن انتخابات هیأت‌مدیره هم برگزار شد که آقایان حسین بردبار از روزنامه خراسان، مهران ابراهیمیان از روزنامه جوان، علی شفائی از روزنامه جهان اقتصاد و خانم‌ها فاطمه بیات از فارس  و ناهید شمشیری از خبرگزاری پانا به‌ عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره انتخاب شدند و در نهایت مهران ابراهیمیان به عنوان مدیر عامل صندوق با رای اکثریت هیئت مدیره انتخاب شد.

همچنین سمانه جدیدی از باشگاه خبرنگاران جوان و زهرا علی‌اکبری از روزنامه اعتماد به‌ عنوان اعضای علی‌البدل هیأت‌مدیره اکثریت آراء را کسب کردند.

ادریس هیأتی نیز به‌عنوان بازرس اصلی و خانم بهنام راد به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

قرار است، این صندوق تسهیلاتی به‌عنوان قرض‌الحسنه و برای موارد اضطراری در اختیار خبرنگاران حوزه اقتصادی قرار دهد.

شماره حساب 898 در سازمان اقتصاد اسلامی برای این صندوق در نظر گرفته شده که خبرنگاران حوزه اقتصادی برای عضویت می‌توانند با کپی کارت شناسایی و مبلغ یکصد هزار تومان عضو این صندوق شوند.

ارسال نظرات