هجمه ای که امروز علیه نسل جوان است بسیار بیشتر، سنگین تر از دوران دفاع مقدس است ولی چون تلفات در جنگ نرم مشهود نیست،متوجه تلفات آن نیستیم.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۲۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

سرهنگ شفیع حسینی،معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل از برگزاری یادواره شهدای عملیات آبی و خاکی خیبر خبرداد و گفت:این مراسم روز پنجشنبه،نهم مهرماه با سخنرانی سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی و از آزادگان سرافزار عملیات خیبر ساعت 9 صبح در حسینیه نمایشگاه عملیات خیبر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: برگزاری این گونه یادواره ها با سخنرانی سرداران حاضر در همان عملیات باعث انتقال هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت نسل فعلی خصوصا جوانان که در معرض تهاجم ناتو فرهنگی دشمن قرار دارند می شود.

حسینی گفت: هجمه ای که امروز علیه نسل جوان است بسیار بیشتر و سنگین تر از دوران دفاع مقدس است ولی چون تلفات در جنگ نرم مشهود نیست متوجه تلفات آن نیستیم.

وی در ادامه سخنان خود ضمن دعوت از عموم مردم خصوصا دانش آموزان و دانشجویان جهت حضور در یادواره فردا از آنان خواست که بیشتر در مورد حماسه دفاع مقدس مطالعه کنند تا درک کنند که چگونه با وجود کمبود بسیار در نیروهای خودی ولی بازهم توانستیم پیروز جبهه باشیم.

حسینی در پایان این گفتگو گفت: پناهگاهی بهتر از آرمان شهدا و راه امام نداریم و همه دشمنانمان بدانند قدرت نرم ایران همان باور و ایمان مردم است که با تاکید بر آن پیروز میدان جنگ هستیم

ارسال نظرات