خبرگزاری بسیج: جمعی از مربیان پیش دبستانی، در اعتراض به بی توجهی دولت به استخدام بدون برگزاری آزمون، در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۴۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حدود 200 نفر از مربیان پیش دبستانی روز گذشته با بیان اینکه رشته های ما را غیر مرتبط اعلام کرده اند و رشته های ادبیات فارسی، تاریخ، جغرافیا، تربیت بدنی، زبان، الهیات، کامپیوتر، مدیریت، و... و رشتهای بالای 8 سال را غیر مرتبط شناخته اند و از سال 91 به بعد هیچ سابقه ای محسوب نمی شود و بیمه و سایر مزایا حذف شده ا ست.

این مربیان اعلام کردند که800 نفر از مربیان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با این مشکل مواجه هستند، حدود 200 نفر از این مربیان به سه گروه تقسیم شده که عده ای در مقابل مجلس شورای اسلامی، تعدادی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و بخشی دیگر از همکاران مقابل وزارت آموزش و پرورش در اعتراض به بی توجهی دولت به وضع آنها تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضع خود شدند.

این مربیان اعلام کردند که تمامی مربیان با مدرک فوق دیپلم از سال 90-91 استخدام شده اند اما مربیان با بیش از 8 سال سابقه و با مدارک لیسانس و فوق لیسانس پذیرفته نمی شوند چون دولت تبصره گذاشته و اعلام کرده مدرک مرتبط باید داشته باشید.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار