خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

وجود 2500 کلاس درس تخریبی در گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در حال حاضر 2 هزار و 500 کلاس درس تخریبی در استان گلستان وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۶۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد رضا وطنی  در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی پیش‎بینی می‎کردیم 309 هزار دانش آموز وارد کلاس درس شوند.

وی تصریح کرد: یک هزار و 905 ساختمان آموزشگاه با 10 هزار و 250 کلاس درس دولتی در استان گلستان وجود دارد و با احتساب مدارس غیر دولتی بیش از 12 هزار کلاس درس در استان گلستان داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته با خرید خدمات آموزشی بخشی از مشکلات آموزش و پرورش را حل کردیم و امسال با توجه به مصوبه دولت در ابتدای شهریور از بین متقاضیان دارای شرایط به عنوان حق تدریس استفاده خواهیم کرد.

وطنی با بیان اینکه یک هزار 560 متقاضی حق تدریسی در استان وجود دارد که تنها می‎توانیم یک چهارم آن را استفاده کنیم، بیان داشت: در شهریور ماه سرانه مرجله نخست به حساب واریز شد و ما به مدارس واریز کردیم .

وی به برنامه‎های آموزش و پرورش برای جایگزینی مدارس فرسوده اشاره کرد و گفت: زمانی که گلستان از استان مازندارن جدا نشده بود ما بیست و چهارمین استان از نظر فرسودگی مدارس بودیم و زمانی که گلستان جدا شد رتبه ما در کشور 28 شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه اقدامات خوبی انجام شده و یک سوم ساخت مدارس بر دوش خیرین بوده است، ابراز داشت: در حال حاضر 2 هزار و 500 کلاس درس تخریبی در استان گلستان وجود دارد به دنبال این هستیم مشکل آموزشی شهرستان گرگان را در یک برنامه سه تا پنج ساله حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار