خبرهای داغ:
در گفت‎گو با بسیج مطرح شد؛

پیام تسلیت فرمانده ناحیه گرگان به بازماندگان حادثه منا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان در پیامی ضمن برائت از بی‎تدبیری و لجاجت آل سعود به درخواست ایران گفت: مسولان به گونه‎ای عمل کنند که گویا عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۶۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان در خصوص حادثه دلخراش منا اظهار کرد: این فاجعه، حادثه تلخی است و فوت شهادت گونه این عزیزان بر اثر بی کفایتی آل سعود را به امام زمان(عج) ،مقام معظم رهبری و تمام خانواده‎های داغدیده تسلیت عرض می‎کنم.

وی تصریح کرد: بی‎مدیریتی و بی‎تدبیری کشور عربستان موضوعی آشکار است چرا که سال‎های سال این مراسم در حال برگزاری است و هر سال شاهد حوادث گوناگون هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان به دهن کجی مسئولان عربستانی به درخواست ایران برای صیانت از مجروحان و حجاج اشاره کرد و گفت: مسئولان عربستانی مسئولیت این حادثه را به گردن حجاجی که در این حادثه از دست رفتند می‎انداختند و این نشان از بی کفایتی انان است. ولی بعد از پیام کوبنده و بااقتدار رهبر معظم انقلاب وضعیت به گونه دیگری شد و آل خبیث سعود به اقتدار و عظمت ایران اسلامی بویژه جایگاه ولایت فقیه پی برد.

مهاجر به حمله آل سعود در ماه حرام به کشور یمن اشاره کرد و گفت: جنگ و بمباران در ماه حرام خارج از عرف اسلامی است و این موضوع نشانگر انحراف و تکفیری عمل کردن آل سعود است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرگان در این گفت‎گو پیام تسلیتی به شرح ذیل به خانواده بازماندگان استان گلستان اعلام کرد.

بسم تعالی

انا الله و انا الیه راجعون، بازگشت همه به سوی خدا است و ملاقات مرگ مسیری است که باید همه ما آن را طی کنیم و خوشا به حال کسانی که منزه و پاک خدا را ملاقات می‎کند.

کسانی که در حادثه حج جان خود را از دست دادن مثل کسانی بودند که دوباره از مادر متولد شده‎اند و در محضر خدا پاک و آراسته گشته‎اند و خوشا به حال این عزیزان که در حرم امن الهی به دیدار باقی شتافتند.

مطمئنا بازماندگان این عزیزان به قضای الهی راضی هستند و انشا الله خداوند صبر به این عزیزان عنایت فرماید چرا که از دست دادن عزیزان داغ سنگینی است.

مسئولان ما بیاد در تکریم این عزیزان پرتلاش در این حادثه عمل کنند به گونه‎ای که گویا عزیزان خود را در این حادثه از دست داده‎اند و مردم از مسئولان اینگونه انتظار دارند.

باید از مراجع قضایی و حکومتی نسبت به این واقعه تلخ اقدام شود و امیدواریم مسئولان ما به توقع مردم عمل کنند تا تسلی خاطر این عزیزان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها