مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد خبر داد

تلاش برای انتشار کتب دفاع مقدس در یزد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از تلاش برای انتشار کتب دفاع مقدس با محوریت نقش مردم یزد در دوران هشت سال جنگ تحمیلی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۹۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمد رجبی، در ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان یزد با عنوان «انارستان زخم» ضمن تسلیت به مناسبت فاجعه منا اظهار داشت: این واقعه یک فاجعه جهانی است و امیدواریم مقدمه‌ای برای تعویض پرده‌داران خانه خدا باشد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اتمام این هفته و اجرای برنامه‌های قوی در استان یزد به این مناسبت بیان کرد: بالغ بر 3 هزار و 200 برنامه در سطح استان به اجرا درآمد که 40 برنامه آن شاخص و قابل توجه بود.

رجبی از اجرای نمایش‌های رسم عاشقی و نمایش موزیکال کودکان و نوجوانان به عنوان برنامه‌های هنری شاخص در هفته دفاع مقدس استان یزد یاد کرد و افزود: باید از ابزار هنر به بهترین نحو برای انتقال ارزش‌ها استفاده شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه مردم استان یزد نقشی ارزنده در دوران دفاع مقدس داشتند، خاطرنشان کرد: در صدد جمع‌‌آوری اسناد و خاطرات حضور مردم یزد در پشت جبهه‌ها و نقش آنها در دوران دفاع مقدس هستیم و امیدواریم به زودی کتابی در این زمینه منتشر شود.

وی یادآور شد: البته چند کتاب با این محور منتشر و رونمایی شده اما امیدواریم بتوانیم با انتشار کتب قوی‌تر و بیشتر، حق شهدا و خانواده‌های آنها را ادا کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار