خبرهای داغ:
سرپرست مؤسسه تأمین درمان بسیجیان استان سمنان:

اختصاص خدمات بیمه ای یارانه ای به همراه بسته های حمایتی ویژه بسیجیان

سرپرست مؤسسه تأمین درمان بسیجیان استان سمنان گفت: خدمات بیمه ای رايگان و يارانه اي به همراه بسته های حمایتی وي‍ژه بسیجیان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۰۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، محمد نطنزی در جمع بانوان بسیجی پایگاه امام رضا(ع) سمنان، به تشريح خدمات بیمه ای و بسته های حمایتی ويژه بسیجیان پرداخت و بيان داشت: مؤسسه تأمین درمان بسیجیان استان سمنان در جهت خدمات دهی به بسیجیان گام برمی دارد.

وی افزود: مؤسسه تأمین درمان بسیجیان جهت به حداقل رساندن مشکلات بسیجیان در بروز حوادث و بیماریها، با در نظر گرفتن بودجه قابل توجهی برای این بخش، نسبت به انعقاد قرارداد با بیمه دانا اقدام کرده و زمینه را برای استفاده حداکثری بسیجیان فراهم کرده است.

سرپرست مؤسسه تأمین درمان بسیجیان استان سمنان، هزینه بیمه تکمیلی بسیجیان و رزمندگان در سال 1394 برای هر نفر یک میلیون و 820 هزار ریال است که بیش از 60 درصد این مبلغ توسط مؤسسه پرداخت می شود و بر این اساس هر یک از بسیجیان باید مبلغ 666 هزار ریال را پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ضمن همراه بسته بیمه تکمیلی یک بسته بیمه عمر و حوادث و منازل مسکونی به صورت رایگان به بسیجیان و رزمندگان ارائه می شود.

نطنزی بیان داشت: بسته حمایتی برای آن دسته از بسیجیان و رزمندگانی که شرایط استفاده از بیمه فوق را ندارند در نظر گرفته شده که به صورت کاملا رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی افزود: بسیجیان و رزمندگانی که تمایل به استفاده از بیمه تکمیلی را ندارند، می توانند با پرداخت تنها 22 هزار و 500 تومان، تمام اعضای خانواده و همچنین منزل مسکونی خویش را تا سقف 30 میلیون تومان تحت پوشش بیمه عمر و حوادث و منازل مسکونی قرار دهند
ارسال نظرات
پر بیننده ها