خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

آل سعود و آل صهیونیست دو لبه قیچی اند که آمریکا حرکت می دهد

آل صهیونیست بر قبله اول مسلمین چمبره زده اند و آل سعود بر قبله دوم ما و هر دو مانند دو لبه قیچی هستند که همدیگر را نمی برند ولی اسلام ناب را می برند و آمریکا خائن این قیچی را حرکت می دهد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۲۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی اصغر حبیبیان استاد دانشگاه در نشست روشنگری و بصیرت افزایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور بسیجیان و اقشار مردم در گلزار شهدای گمنام باغ گلشن طبس برگزار شد، گفت: رسالت شهدا در هشت سال دفاع مقدس رسالت حسینی بود و رسالت ما در این زمان رسالت زینبی است.

وی با اشاره به این جمله که "آنها که رفته اند کاری حسینی کرده اند و آنها که مانده اند باید کاری زینبی کنند وگر نه یزیدی اند" عنوان کرد: یک انقلاب بر پایه دو عنصر جهاد و خون فشانی و دوم پیام رسانی استوار است که امام حسین نقش عنصر اول وحضرت زینب نقش عنصر دوم را داشتند.

حبیبیان بیان کرد: سیاسیون دو دسته اند، یک دسته کار سیاسی و دسته ای دیگر سیاسی کاری می کنند و این برای شناخت افراد یک شاخص و خط کش است.

وی با بیان اینکه شهدا سه جمله را مشترکاً وصیت و با خون خود امضا کرده اند افزود: حفظ نظام اسلامی که از اوجب واجبات است، پشتیبانی از ولایت فقیه تا آسیبی به مملکت ما نرسد و حفظ حجاب و عفاف پیام های شهدا است و ما باید پیام رسان آنان باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: قبل از این برجام تمام شود؛ مجلس یک ماده واحده تحت عنوان حفظ دستاوردهای هسته ای تصویب کرد که دارای سه بند است و در بند اول آن آنچه مربوط به توسعه و تحقیق عملیات و فعالیت هسته ای است باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: در بند دوم بازرسی از مراکز نظامی ممنوع و بازرسی از مراکز هسته ای باید با هماهنگی آژانس انرژی اتمی ایران باشد و سوم بازجویی و مصاحبه از دانشمندان هسته ای ممنوع است و این در مقابله با مصوبه کنگره آمریکا تصویب شد و در بررسی برجام ، مجلس خلاف این ماده واحده عمل نخواهند کرد.

حبیبیان خاطر نشان کرد : آل سعود و آل صهیونیست دو روی یک سکه هستند. آل صهیونیست بر قبله اول مسلمین چمبره زده اند و آل سعود بر قبله دوم ما و هر دو مانند دو لبه قیچی هستند که همدیگر را نمی برند ولی اسلام ناب را می برند و آمریکا خائن این قیچی را حرکت می دهد.

وی در پاسخ به سوال یکی از حضار گفت : ملک و حکومت با کفر باقی نمی ماند و به یاری خدا به دست مسلمین این عامل فساد در عربستان را از این منطقه حذف خواهیم کرد.
حبیبیان در رابطه با حادثه منا یادآور شد : این جنایتی که در منا اتفاق افتاد یقینا عمدی بوده است و هر چه جنایت بزرگ تر باشد علت آن هم بزرگتر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار