مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در گفتگو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: غدیر یک اتفاق عادی نیست بلکه در تاریخ اسلام یک واقعه بسیار مهمی به شمار می رود که از سوی خدا تبیین شد و توسط پیامبر(ص) به عرض مردم رسید.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۲۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص جایگاه غدیر در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: غدیر یک اتفاق عادی نیست بلکه در تاریخ اسلام یک واقعه بسیار مهمی به شمار می رود که از سوی خدا تبیین شد و توسط پیامبر(ص) به عرض مردم رسید.

وی افزود: غدیر یعنی عزت و بشریت مسلمانان ولیکن متاسفانه به دلیل نفوذ ذشمن در بین امت اسلامی اهداف و جریان شهادت غدیر مسیر خود را تغییر داده و بر خلاف سنت خدا و پیغمبر جلو رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به اتحاد و انسجام ملت مسلمان عنوان کرد: به مرور زمان شکوفایی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه موجب شد اتحاد و انسجام در بین ملت مسلمان جهان که با محوریت انقلاب اسلامی و ولایت فقه است، ایجاد شود و این امر نشان دهنده این است که بخش عمده ای از اهداف ولی صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: انسجامی که ملت و امت اسلامی توانسته به عنوان یک قدرت بزرگ اسلامی و الهی در برابر استکبار جهانی و قدرت های زورگو بدست آورد، نظام جمهوری اسلامی نیز از این نعمت الهی برخوردار است.

حجت الاسلام موحد در پایان ابراز امیدواری کرد مردم بتوانند از آنچه که حق غدیر بوده بهره لازم را در نظام جمهوری اسلامی ببرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها