خبرهای داغ:
در کرمانشاه؛

دستگیری عامل نشر تصاویر مستهجن شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگيری عامل ارسال تصاوير مستهجن و الفاظ رکيک در شبكه های اجتماعی موبايل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۴۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی شفیعی اظهار داشت: در پی شکايت خانمی مبنی بر اين که شخصی ناشناس در چند شبکه اجتماعی با ارسال عکس های مستهجن و الفاظ رکيک برای وی ايجاد مزاحمت کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا  قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران با انجام بررسی های فنی و تحقيقات گسترده و پليسی، متهم را شناسايی و با دستور قضائی در مخفيگاهش دستگير کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه تصريح كرد: متهم در همان ابتدای بازجويی با توجه به مشاهده مدارک غير قابل انکار لب به اعتراف گشود و اذعان کرد که فقط جهت سرگرمیو کنجکاوی اقدام به ارسال تصاوير مستهجن براي شاکيه می کردم و حالا از کرده خود پشيمان هستم.

سرهنگ شفیعی با اشاره به اين که متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائی شد، گفت: بعضی افراد در شبکه های اجتماعی شماره تلفن همراه خود را به نمايش می گذارند و مجرمان نيز از همين قضيه سوءاستفاده کرده و با به دست آوردن شماره تلفن آن ها برايشان ايجاد مزاحمت مي کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار