خبرهای داغ:
مردم شهر حاجی آباد در اعتراض به بی حرمتی و عمل نکردن آل سعود به تعهداتشان در قبال زائرین خانه خدا راهپیمایی و در بیانیه ای اعلام کردند: آل‌سعود موظف است تمهیدات لازم را براي انتقال مرحومين و مجروحين انجام دهد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۴۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مکه سرزمین امن الهی است و باید در آن آرامش حاکم باشد اما امسال قضيه برعكس شد و از آرامش خبري نبود.

چنانكه مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم دريايي امام خميني(رحمه الله عليه) بيان كردند جاهليت هاي امروز دوران عيد ما را با حوادث خونين منا عزا كردند.

به همين مناسبت امروز مردم شهر حاجي آباد با راهپيمايي و طی بیانیه ای اتفاقات اخير منا را محكوم كردند.

این بيانيه خباثت هاي آل سعود را نتيجه همكاري با آمريكا و اسرائيل می داند و تاكيد می کند: آل سعود که خود را خادم الحرمین معرفی می کند، به یمن که جرمی جز استقلال خواهی و نجات از سلطه ندارد، حمله کرده و در ادامه با جنایات شرم آور، دل به تحسین و تشویق استکباری بسته و كاري كرد كه نبايد به راحتي از آن گذشت.

این بیانیه می افزاید : آل سعود غاصب امروز كاري كرد كه ماهيت مسلمان بودن دولت مردانش زير سؤال رفت و با كشتن شدن حجاج مسلمان در سرزمین امن الهی و بی حرمتی به زائرین آنچه در بطن وجوديش داشت را بر ملا كرد.

در اين بيانيه آمده است: آل‌سعود موظف است تمام تعهدات خود را نسبت به حجاج محقق کند و باید تمهیدات لازم را براي انتقال مرحومين و مجروحين انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها