به همت سپاه ناحیه ایجرود:

برگزاری یادوراه شهدای روستای آلاچمن و اغبلاق

ویژه برنامه آبروی محله یادوراه شهدای روستایآلاچمن و اغبلاق با حضور اهالی روستا و با حضور جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان و جمع کثیری از اهالی روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۶۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،طرح فرهنگی آبروی محله برای نخستین بار در شهرستان ایجرود با هدف زنده نگه داشتن یا و خاطره شهدا در درب منزل شهید مهدی تبادار و سپس با عیادت از خانواده شهیدان میناخانی آغاز شده و،در این طرح فرهنگی جمعی ازمسئولان بویژه جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) سرهنگ حسینی  ومسئولان شهرستان و سپاه از خانواده های شهدا دیدار کردند.
جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان با محکوم کردن فاجعه منا گفت : آل سعود با بی تدبیری و سوء مدیریت این فاجعه را به بار آوردند و لیاقت برگزاری مراسم عظیم حج را ندارند.
سرهنگ رضا حسینی  با اشاره  به رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: نقش شهدا در تحقق ارزش ها و آرمان های انقلاب و امام (ره) مهم و اساسی است و شهدا افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
 سرهنگ حسینی در ادامه به سالروز شکست حصر آبادان به دستور امام خمینی (ره) اشاراه کرد و گفت  :شکست حصر آبادان حاصل تلاش و جانفشانی های شهیدانی همچون فکوری و نامجو است .
وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اینکه امروزه فضیلیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست گفت : برگزاری چنین یادواره هایی می تو اند باعث احیای یاد و خاطره شهدا باشد و امنیت و آسایش حاکم در جامعه اسلامی مدیون خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی می باشد.
وی در بخشی از سخنان خود به تغییر شیوه دشمنان نظام مقدس از جنگ سخت به جنگ نرم اشاره کرد و گفت در جنگ سخت و نظامی طیف خاصی از مردم درگیر بودند و هرکس توانایی حضور در جبهه ها را داشت عازم جنگ می شد ولی اکنون تمام اقشار جامعه درگیر جنگ هستند و هرکس می تواند با یک تلفن همراه وارد فضای مجازی شود و در یک شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشد.
حسینی اظهار داشت: دشمن با راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای بنیان خانواده های ایرانی را مورد هدف قرار داده و می خواهد با عادی جلوه دادن رذایل اخلاقی و اجتماعی خانواده ها را به فساد و تباهی بکشاند .
جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد که: همه ملت ایران وظیفه خطیری در مقابل این تهاجم دشمن دارند و نباید اجازه دهند خون شهیدانی که ما مدیون آنها هسیتم پایمال شود و مارا از ارزش های والای انقلاب دور سازند.
  در پایان مراسم مداحی در وصف شهدا توسط برادر بیات اجرا شد.

ارسال نظرات