مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار تأکید کرد؛

لزوم تقویت کیفی حلقه های صالحین واحدهای دانش آموزی

مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار گفت: تقویت کمی حلقه های صالحین واحدهای دانش آموزی در اولویت برنامه های بسیج دانش آموزی است.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۹۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
احسان خدامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار به تشریح برنامه ها و فعالیت های حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان گرمسار پرداخت و با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «باید دانش آموزانی با تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم» اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید اولویت برنامه های بسیج دانش آموزی شهرستان گرمسار با برنامه هایی است که به تعلیم دانش آموزان تراز انقلاب کمک خواهد کرد.

وی اقدامات بسیج دانش آموزی گرمسار را اعزام 50نفر از دانش آموزان بسیجی به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، اجرای برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی مناسبتی همچون ویژه برنامه هفته معلم، سالروز فتح خرمشهر و... در مدارس، برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس، تجلیل از مربیان و سرگروه های برتر حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی گرمسار و سرکشی از پنج خانواده شهید فرهنگی عنوان کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار خاطرنشان کرد: برگزاری مرحله سوم برنامه آمادگی دفاعی مدارس و میدان تیر دانش آموزی برای 500 نفر از دانش آموزان دختر و پسر از دیگر فعالیت های انجام شده در بسیج دانش آموزی است.

خدامی با اشاره به اینکه اجرای برنامه مرمت و بهسازی مدارس که با عنوان «هجرت سازندگی» پس از پایان ماه مبارک رمضان شروع شد، اظهار داشت: این طرح با هدف زیباسازی مدارس و خودسازی دانش آموزان و همچنین آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش؛ از برنامه هایی بود که در طول تعطیلات تابستان دانش آموزان توسط بسیج دانش آموزی شهرستان گرمسار انجام گرفت.

وی برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در هفته دفاع مقدس، تقویت کمی حلقه های صالحین واحدهای دانش آموزی گرمسار، برگزاری جلسات شورای اندیشه و همفکری، اجرای برنامه های متنوع در هفته بسیج دانش آموزی و دهه فجر را از برنامه های اولویت دار بسیج دانش آموزی این شهرستان برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار