خبرهای داغ:
مادر شهید رکن الدینی خطاب به مسئولین؛

چرا جلوی بدحجابی در جامعه اسلامی گرفته نمی شود؟

مادر شهید سید محمد رکن الدینی گفت: در مواقعی که صحنه های بد حجابی را در جامعه مشاهده میکنم اشک از دیده گانم جاری می شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۲۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن کمالی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با حضور در منزل شهید سید محمد رکن الدینی با خانواده این شهید دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم و تبریک به مناسبت عید سعید غدیر خم اظهار کرد: شهداء و خانواده معظم آنان موجب استمرار انقلاب اسلامی هستند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) استان قم خطاب به مادر شهید رکن الدینی ابراز کرد: کسانی که دست پرورده مادران شهید هستند، باعث افتخار و سرافرازی این ملتند.

وی با اشاره به سخن گهربار امام راحل(ره) مبنی بر اینکه "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست "، بر تکریم و تعظیم خانواده شهدا تاکید کرد و بیان نمود: جوانان سعی کنند با پیروی از سیره و روش شهداء، راه را گم نکنند و فرج حضرت حجت (عج) را نزدیک تر کنند.

مادر شهید سید محمد رکن الدینی غرآبادی نیز در این دیدار با بیان آن که در جامعه امروزی، مسئله حجاب مهم تر از ریخته شدن خون فرزند شهیدم است، با انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: چرا در جامعه اسلامی و کشوری که در آن خون شهدا ریخته شده است جلوی بد حجابی گرفته نمیشود و در مواقعی که من در بیرون از منزل هستم و صحنه های بد حجابی را در جامعه مشاهده میکنم اشک از دیده گانم جاری می شود.

چرا جلوی بدحجابی در جامعه اسلامی گرفته نمی شود؟

وی ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، به ویژگی های ایشان اشاره کرد و افزود: شهید سید محمد با توجه به سن کمی که داشت بسیار به احکام شرعی مقید بود و نماز اول وقت و جماعت ایشان ترک نمیشد و بسیار متواضع بود.

شایان ذکر است شهید سید محمد رکن الدینی در سن 18 سالگی و در سال 1365 در عملیات کربلا 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

چرا جلوی بدحجابی در جامعه اسلامی گرفته نمی شود؟

ارسال نظرات