خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ بصیرتی ایثارگران شیروان در مسجدجامع شهرستان با حضور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه و پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۴۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) خراسان شمالی در این همایش با محکومیت حادثه منا گفت: خون حجاج عزیز باعث شد تا چهره مزورانه آل سعود برملا شود.

مرتضوی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس بهانه ای برای همه دلسوختگان انقلاب،جنگ،آزادگان،ایثارگران و خانواده های معظم شهیدان است که روزهای با ارزش و پر از مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی یادآوری شود و به دشمنان انقلاب اسلامی نیز باید یادآوری شود که ملت بزرگ ایران توانست تحت رهبری های پیامبرگونه تهدیدات را به بهترین فرصت تبدیل و در جهت معرفی انقلاب نهایت استفاده را ببرد.

وی در ادامه اظهار داشت: دفاع مقدس یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و برهمه مسئولین و آحاد ملت ایران فرض است که با تبیین و تشریح دفاع مقدس،مسیر نورانی انقلاب اسلامی و کلمات نورانی امام راحل و فرامین گوهربار مقام معظم رهبری را درست عملیاتی نمایند.

مرتضوی گفت: امروز به هر میزانی که توفیق داشته باشیم باید لایه های پنهان دفاع مقدس را کشف و رمز گشایی نموده و به نسل امروز منتقل کنیم تا در جهت پیمودن مسیر شهدا و مقاومت و ایستادگی و مقابله با قدرت های پوشالی موفق باشیم و اگر بنا هست در مسیر نورانی شهدا و انقلاب اسلامی حرکت کنیم امروز بایستی یک پل منطقی بین دفاع مقدس و مقطع فعلی ما زده شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی  افزود: وظایف اصلی آحاد مردم و مسئولین این است که از دستاوردهای دفاع مقدس پاسداری و از تحریف ارزش های دفاع مقدس جلوگیری کنند و امروز، دشمن شناسی و ذوب شدن در ولایت و خدمت بی منت به مردم می تواند ما را در این مسیر ثابت قدم کرده و  به موفقیت برساند.

امام جمعه شهرستان شیروان نیز در این همایش با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم است و دیدن و ملاقات بسیجیان درس مقاومت و بصیرتی به همه ما می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین کوثری افزود:جانبازان تابلوها و فلش های زیبا و نمودارهای عالی برای همه ما هستند تا خط مان را گم نکنیم.

وی در پایان ضمن محکومیت حادثه منا اظهار داشت: ان شاء الله شاهد آن روزی باشیم که شما بسیجیان خادمین حرمین باشید. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار