خبرگزاری بسیج: مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی در آیین گشایش این نمایشگاه برپایی ششمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و سومین نمایشگاه قرآن را از ویژگی مهم نمایشگاه بین المللی تبریز دانست.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۹۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی اکبر صفی پور ویژگی دیگر این نمایشگاه را برگزاری جشنواره فرهنگی هنری احیا دریاچه ارومیه عنوان و بیان کرد: امیدواریم با حمایت و حضور مردمی و نقش هنرمندان بتوانیم گامی موثر در این خصوص برداریم.

وی اتصال نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را به هفته دفاع مقدس اتفاقی میمون و پر اهمیت خواند و گفت: بیش از یک میلیون بن کتاب برای نمایشگاه امسال در نظر گرفته شده که علاوه بر آن یارانه ای هم برای بخش دفاع مقدس خواهیم داشت.

صفی پور برگزاری نمایشگاه امسال را در سطح خوب ارزیابی کرد و افزود: 850ناشر بیش از 24کشور در نمایشگاه کتاب امسال شرکت دارند که اخرین آثار منتشره خود را به نمایش خواهند گذاشت.


سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ساعاتی پیش در نمایشگاه بین المللی تبریز با حضور علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله شبستری؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده؛ استاندار آذربایجان شرقی و سردار حق طلب؛ رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس گشایش یافت.

این نمایشگاه تا سیزدهم مهمر از ساعت 10صبح تا 20عصر در هفت سالن با حضور ناشران داخلی و خارجی آماده بازدید علاقه مندان است.

ارسال نظرات