جایگزینی شرکت چینی به جای هپکو اراک به بهانه تاخیر در تحویل محصول

مسئول روابط عمومی شرکت هپکو اراک در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی و توسعه شهری وزارت کشور از این شرکت به کنارگذاشته شدن هپکو در مناقصه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها اعتراض کرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۰۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور صبح امروز از شرکت هپکو اراک بازدید کرد.

 

علیمحمدی مسئول روابط عمومی شرکت هپکو اراک در حاشیه این بازدید گفت:شرکت هپکو در مناقصه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برای ساخت هزار دستگاه لودر،برنده ساخت ۴۰۰ دستگاه شده بود که امروز ۴۰ دستگاه لودر از این تعداد تحویل سازمان شهرداری ها و دهیاری ها می شود.


علیمحمدی اظهار کرد:به دلیل مشکلات متعدد واگذاری این لودرها کمی با تاخیر صورت گرفته است.


وی ضمن گلایه از کنار گذاشته شدن هپکو در مناقصه جدید سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود:در مناقصه این سازمان برای خرید ۴۰۰ دستگاه گریدر متاسفانه پاکت شرکت هپکو را باز نکردند.

 

مسئول روابط عمومی شرکت هپکو اراک گفت:علت این مسئله را تاخیر شرکت هپکو در تحویل لودرها بیان کرده اند که نمی تواند قانع کننده باشد چرا که این تاخیر به اندازه ای نبوده که چنین اقدامی در قبال آن انجام شود.

 

علیمحمدی با اشاره به سابقه طولانی شرکت هپکو در ساخت تجهیزات راهسازی و شهرسازی بیان کرد:هپکو از این مناقصه کنار گذاشته شد و شرکت چینی با ۳۰ نفر نیروی کار را در این مناقصه برنده کردند.


وی خاطر نشان کرد:جلسه امروز معاون عمرانی وزیر کشور، جلسه فنی برای تحویل ۴۰ دستگاه لودر و کنار گذاشتن هپکو از مناقصه ۴۰۰ دستگاه گریدر است.

معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه سفر خود از شرکت واگن پارس اراک نیز بازدید کرده و در جریان مشکلات آن قرار می گیرد.

منبع: دیار آفتاب

ارسال نظرات
آخرین اخبار