فرمانده سپاه البرز در یادواره شهید سید محمد اینانلو؛

شهدا الگویی برای جوانان امروزی هستند/غدیر موجب عزت مسلمانان شد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: تمامی شهدای کشورمان الگویی برای جوانان امروز هستند و جوانان موظفند در قبال فداکاری رزمندگان از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنند و پشتیبان رهبری و ولایت باشند.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۱۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در دومین یادواره سردار شهید سید محمد اینانلو که در یوسف آباد واقع در غرب ملارد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جوانان ایران به جهت حفظ نظام اسلامی از جان خود در حفظ نظام اسلامی گذشتند.

وی افزود: تمامی شهدای کشورمان الگویی برای جوانان امروز هستند و آنها موظفند در قبال فداکاری رزمندگان از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنند و پشتیبان رهبری و ولایت باشند.

فرمانده سپاه البرز اشاره ای به خصوصیات شهید اینانلو کرد و گفت: شهید اینانلو از جمله جوانانی بود که حرف امام را با جان و دل پذیرفت و آنچنان با دشمن جنگید که گویا سالهاست که باری این لحظات آماده بوده است و در اوج شور جوانی فرزند و عیال خود را به در امان خدا سپرد و در خون خود غلتید.

وی در ادامه گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری یادواره های شهداست که اینگونه مراسم موجب انتقال ارزش ها به نسل های دیگر می شود و باید قدردان خانواده شهدا بود چراکه زحمات بسیاری را در جهت اعزام فرزندانشان به جبهه برای دفاع از نظام اسلامی تحمل کردند.

استاد حسینی به مناسبت فرارسیدن عید غدیر عنوان کرد: غدیر موجب عزت مسلمانان شد و جایگاه ویژه ای در نظام اسلامی دارد و ملت همچنان باید پشتیبان و مطیع امر رهبری و ولایت باشند.

وی در خصوص حادثه منا و عرض تسلیت به خانواده های داغدیده خاطر نشان کرد: حاکمان بی لیاقت آل سعود عید قربان را به روز عزا تبدیل کردند و اداره حرمین شرفین باید در دست کشورهای اسلامی قرار گیرد چراکه آل سعود با بی تدبیری بسیار موجب کشته شدن شمار زیادی از مسلمانان جهان شد.

فرمانده سپاه البرز در پایان ضمن تسليت به خانواده های داغدیده در حادثه منا، با بازماندگان ابراز همدردي كرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار