مسئول اجرایی بازسازی واقعه غدیر خم دامغان:
مسئول اجرایی بازسازی واقعه غدیر خم شهرستان دامغان گفت: بازسازی واقعه غدیر خم با حضور 250 هنرمند دامغانی به نمایش در آمد.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۲۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
سیدمحمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان در حاشیه نمایش واقعه غدیر خم در بکیربن اعین شهرستان دامغان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ولایت و الگوسازی و معرفی روز بزرگ غدیر خم و کمک به گسترش معارف الهی و ارزش های معنوی در جامعه از مهمترین اهداف بازخوانی این واقعه عظیم تاریخی است.

وی افزود: با شناساندن و معرفی سیره نبوی و ائمه معصومین باورهای دینی و مذهبی مردم افزایش می یابد و در حقیقت با این بازخوانی، حقیقت غدیر که همانا ولایت مداری است، به نسل جوان مننتقل می شود.

مسئول اجرایی بازسازی واقعه غدیر خم شهرستان دامغان با بیان اینکه غدیر تکمیل کننده دین اسلام است، اظهار داشت: فرهنگ غدیر باید همچون عین فرهنگ عاشورا در بین مردم نهادینه شود.

احمدی بیان داشت: بیان حوادث تاریخی از طریق نمایش به نحو شایسته ای در اذهان مردم جای خواهد گرفت نمایش بازسازی حادثه غدیر نمایشی زیبا، سازنده است.

وی با اشاره به حضور و استقبال بی نظیر مردم از نمایش بازخوانی واقعه غدیر همچون سال های گذشته خاطرنشان کرد: این کار به همت شهرداری، شورای اسلامی شهر دامغان و با محوریت سازمان اردویی و گردشگری سپاه ناحیه دامغان به اجرا گذاشته شد.

گفتنی است؛ واقعه غدیر خم بعدازظهر روز پنج شنبه نهم مهرماه در بکیرابن اعین شهرستان دامغان بازخوانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها