خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان دامغان:

ولایت مداری درس بزرگ واقعه غدیر خم است

مسئول بسیج جامعه زنان دامغان گفت: ولایت مداری درس بزرگ واقعه غدیر خم است.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۲۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
معصومه طاهریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، اظهار داشت: در واقعه غدیر عبرت هایی است که با درک حقیقی آن سعادت دنیا و آخرت هر انسانی رقم خواهد خورد.

وی افزود: معرفی و شناخت ابعاد گسترده این حادثه به جامعه و به خصوص جوانان باید با برنامه ریزی های مدون و مستمر صورت گیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان دامغان عنوان کرد: تاریخ شهادت می دهد که هر گاه جامعه اسلامی از خط ولایت منحرف شد، جامعه را به زوال و نابودی می کشاند.

طاهریان عید غدیر را یکی از بزرگترین و ارزشمندترین اعیاد مسلمانان دانست و افزود: عید غدیر با ولایت پیوندی عمیق دارد و برای ما شیعیان از جایگاهی ویژه برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: استقبال باشکوه مردم از مراسم و جشن های عید غدیر نشأت گرفته از اعتقادات دینی مردم است.

مسئول بسیج جامعه زنان دامغان اظهار داشت: تبعیت از ولایت و رهبری بیش از 1400 سال می گذرد، مردم با پیروی از ولایت این حس را تاکنون زنده نگه داشته است و تا ظهور حضرت مهدی (عج) پذیرش اعتقادات در اذهان مردم زنده می ماند.

طاهریان با بیان اینکه واقعه غدیر خم یادگار ارزش هاست و باید این واقعه تاریخی برای جوانان به خوبی تببین شود، تصریح کرد: امروز هدیه غدیر، ولایت و حکومت اسلامی در ایران است.

وی گفت: بیان تفکر ولایت از نبی مکرم اسلام و تبیین ولایت شناسی و ولایت محوری در روز غدیر شکل گرفت و باید نسل به نسل سینه به سینه انتقال یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها