شهردار خامنه:

وظایف مسئولان آگاه کردن مردم از امور است

خبرگزاری بسیج: شهردار خامنه در آیین گرامیداشت عیدغدیرخم و تجلیل از برگزیدگان علمی، فرهنگی و هنری این شهر، آگاه کردن و در متن امور قرار دادن مردم را از وظایف مهم مسئولان دانست.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۲۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، شریفی با اشاره به طرح های مهم شهرداری همچون ساختمان شهرداری، ساخت تالار شهر ، جدول گذاری ها، آسفالت ریزی ها و دیگر طرح ها افزود: یکی از افتخارات مجموعه شهرداری خامنه این است که در طول سال جاری توانستیم به میزان ۲۰۰۰تن آسفالت ریزی در محلات و خیابان های شهر اجرا کنیم که با آسفالت ریزی در پنج سال گذشته برابری می کند و این را مدیون تلاش های شبانه روزی همکاران خود در شهرداری خامنه هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم که با حمایت ها و مساعدت های دولت و مردم و با تلاش و پشتکار بیشتر بتوانیم روزبه روز بر کیفیت و کمیت خدمت رسانی به شهر خامنه بیافزاییم.


حجت الاسلام و توفیقی، راد نماینده ولی فقیه سپاه شبستر نیز با تبریک دهه امامت و عید غدیرخم و اشاره به آیات و احادیثی در باب غدیر خم به تشریح این روز و شان امیرالمومنین علی(ع) پرداخته و مسائل سیاسی و اجتماعی روز را تحلیل و تشریح کرد.

در پایان این آیین گرامیداشت عید غدیرخم در سالن کتابخانه سیدجواد خامنه ای برگزار و در آن از شاعر پیشکسوت آقای نیک رفتار و نخبگان فرهنگی، ورزشی، علمی، هنری و … تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار