سرگروه حلقه های صالحین و مربی ورزشی:

ورزشکاران با روحیه ورزشکاری که دارند بهتر می توانند پیام امر به معروف و نهی از منکر را منتقل کنند

ورزشکاران بیایند و با حضور در دفاتر و پایگاه های بسیج، به عنوان یک بسیجی با بسیجیان همکاری کنند و با تمام قدرت در پیشبرد اهداف انقلاب و کشور دین خود را ادا کنند.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۵۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

رقیه عبداللهی، سرگروه حلقه های صالحین و مربی ورزشی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل با تشریح اهداف خود در نمایشگاه خیبر گفت: ما هدفمان معرفی شهدای ورزشکار به مردم و آشنا شدن نسل جوان با فرهنگ ایثار، جهاد و فداکاری و زنده نگه داشتن یاد شهدای عزیز است. با مسابقاتی که برگزار کردیم همانند دارت و حرکات باستانی و زورخانه ای در غرفه خواستیم روحیه ورزشی بین مردم انتقال دهیم و بدانیم ورزشکاران نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه های بسیجی و انقلابی همیشه با تمام قدرت در صحنه حضور داشته و خواهند داشت.

وی در ادامه حفظ آرمان های انقلاب را امری مهم دانست و افزود: جوانان و نوجوانان جامعه با مشاهده چنین نمایشگاه هایی با زحمات و سختی های جنگ و انقلاب آشنا شده و سعی می کنند ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل باشند و پشت ولایت فقیه را خالی نکرده و تا آخر از اهداف انقلاب و شهدا دفاع کنند. و به این نتیجه می رسند که این انقلاب با رشادت و از خود گذشتگی این شهدا به دست آمده و وظیفه خود می دانند که نگذارند خون شهدا بی ثمر بماند.

عبداللهی در پایان سخنان خود گفت: ورزشکاران بیایند و با حضور در دفاتر و پایگاه های بسیج، به عنوان یک بسیجی با بسیجیان همکاری کنند و با تمام قدرت در پیشبرد اهداف انقلاب و کشور دین خود را ادا کنند. چون ورزشکاران با روحیه ورزشکاری که دارند بهتر می توانند پیام امر به معروف و نهی از منکر را به دوستان و هم باشگاهی های خود برسانند و آنان را تشویق و جذب بسیج کنند.

ارسال نظرات