خبرگزاری بسیج سلاح مصمم بسیج است که می تواند میدان جدیدی در عرصه جنگ نرم تعریف کند.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۸۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

سردار کریمیان، عصر دیروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه در غرفه خبرگزاری بسیج حضور یافت، این جانباز و آزاده سرافراز عملیات خیبر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خبرگزاری بسیج سلاح مصمم بسیج است که وارد عرصه جنگ نرم شده است و این جای بسی امیدواری و شکر دارد.

فرمانده سپاه عاشورا در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: ما جنگ تحمیلی را با افتخار و سر افرازانه با حضور مردم که هم در عقبه و هم در خط مقدم ارتش و سپاه را تنها نگذاشتند، پشت سر گذاشتیم ولی این جنگ تحمیلی بود که تمام شد و بنا به گفته امام، جنگ ما جنگ بین حق و باطل است و من از شما می پرسم مگر جنگ بین حق و باطل تمام می شود؟ پس بنابراین آنها یک جنگ عظیم دیگری را شروع کردند به نام جنگ نرم، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی.

جانشین سابق فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در ادامه گفت: این نامردان به خوبی فهمیدند که توانایی مقابله رخ در رخ با کشور ما را ندارند، تلاش کردند تا از مسیرهای دیگری وارد عرصه بشوند و با غفلت هایی که انجام دادیم، جا پاهایی را برای خودشان باز کرده اند و متاسفانه همگی رسوخشان را در بدنه مردم ملاحظه می کنیم.

کریمیان گفت : اولویتهای آنها در جنگ نرم ، بحران هویت ، بحران مشروعیت و بحران مقبولیت است ، در وهله اول آن ها در تلاشند تا هویت جوانان ما را خدشه دار کنند تا این عزیزان خودشان را قبول نداشته باشند و در مقابل جوانان غربی خودشان را از پیش باخته فرض کنند .

این فرمانده و رزمنده دوران جنگ تصریح کرد : فرق بسیار سنگینی بین تلفات جنگ سخت و جنگ نرم است ، ما به شهدای جنگ سخت افتخار می کنیم عکسشان را بر خانه ها و شهرهایمان می زنیم و خانواده هایشان ولی نعمت ما هستند ، ولی کسی از تلفات جنگ نرم خبر دارد؟ من فقط به یک مورد اشاره می کنم " اعتیاد " ؛ کدام خانواده ای عکس فرزند معتادش را علم می کند و با افتخار به کوچه و مسجد محلشان می زند که پسر من معتاد شده ، پسر من قربانی جنگ نرم است ؟ بلکه تمام تلاششان در مخفی کردن موضوع است و دشواری این موضوع برای خانواده ها غیر قابل باور است.

وی در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه قدم های خوبی در جهت مقابله با برداشته شده است که خبرگزاری بسیج می تواند در این عرصه ضمن آگاه سازی عموم مردم میدان جدیدی در عرصه جنگ نرم تعریف کند.


ارسال نظرات