مسابقات موشک های آبی در بوستان سلامت پارک شهدای محراب شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۹۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
مسئول مرکز رشد شهید تهرانی مقدم بسیج علمی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: مسابقات موشک های آبی در بوستان سلامت پارک شهدای محراب شاهرود برگزار شد.

بابک مخبریان افزود: در راستای برگزاری این مسابقات کارگاه آموزش طراحی موشک های آبی و غرفه آموزش طراحی و ساخت موشک های آبی در واحد بوستان سلامت پارک شهدای محراب شهرستان شاهرود با همکاری بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیاه برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این غرفه هر شب از ساعت 21 الی 24 آموزش ساخت و طراحی موشک های آبی به علاقمندان داده و پس از ارائه آموزش وسایل لازم برای ساخت و تست موشک فراهم شده و از علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه با مراجعه به این غرفه برای ثبت نام در کارگاه اقدام شد.

مخبریان تصریح کرد: هزینه های تبلیغات بر عهده فرهنگی سپاه و هزینه جوایز بر عهده راهبردی و برگزاری و ساخت دستگاه لانچر با مرکز رشد شهید تهرانی مقدم بسیج علمی انجام شد.

وی عنوان کرد: کارگاه آموزشی اصلی در مکان پارک شهدای محراب با حضور شرکت کنندگان در 4 ساعت برگزار.که در این کارگاه 45 تیم شرکت کردند.

مسئول مرکز رشد شهید تهرانی مقدم بسیج علمی شاهرود ادامه داد: در مسابقه نهایی 30 تیم شرکت نمودند که به نفرات اول و بهترین طراحی با اعلام هیئت داوران هدایای ارزنده ای اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها