مدیر کل حج و زیارت لرستان:

جانباختگان لرستانی فاجعه منا به ۳۲ نفر افزایش یافت

مدیر کل حج و زیارت استان لرستان از افزایش جانباختگان لرستانی فاجعه منا به ۳۲ نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۱۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد خسروی با اشاره به افزایش تعداد جانباختگان لرستانی فاجعه منا اظهار داشت: تعداد این جانباختگان به ۳۲ نفر افزایش یافت.

ضمن تسلیت به خانواده های این جانباختگان عنوان کرد: بیش از ۱۰ بار است در طول یک هفته گذشته همه بیمارستانها و مراکز درمانی مکه، جده، طائف، منا و .. را برای پیدا کردن مفقودین لرستانی این حادثه بازدید می کنیم اما متاسفانه مفقودان استان در بیمارستانها و مراکز درمانی نبودند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان همچنین با بیان اینکه تعداد زیادی از اجساد جانباختگان این فاجعه هنوز شناسایی نشده اند عنوان کرد: به دلیل گذشت زمان و عدم همکاری دولت عربستان برای شناسایی این جان باختگان چهره آنها نیز قابل شناسایی نیست.

خسروی عنوان کرد: با کمال تاسف تعداد ۳۲ نفر از مجموع ۴۶۲ نفر جانباخته این فاجعه مربوط به استان لرستان هستند.

وی افزود: در پی فاجعه منا از کاروان اعزامی شهرستان بروجرد ۱۴ نفر و از کاروان های اعزامی ازنا، الیگودرز و دورود نیز ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند.

مدیر کل حج و زیارت استان لرستان با بیان اینکه متاسفانه دولت عربستان در انتقال اجساد این جانباختگان به بهانه های مختلف همکاری لازم را ندارد گفت: برای شناسایی چهره این جانباختگان از روشهای دیگر غیر از شناسایی چهره مانند انگشت نگاری و روش های دیگر استفاده می شود.

 

ارسال نظرات