رحیم روحی
دست نوشته آیت ا... مشکینی در قبل از انقلاب:
دوستان برای نمایشگاه زحمت بسیاری کشیده و بسیار دقیق تر و واقعی تر عملیات را بازسازی می کنندو همین شباهت و واقعی تر بودن باعث جذابیت و ایجاد شور و شوق در نوجوانان و جوانان میشود.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۲۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

موسی احمدی رزمنده سالهای دفاع مقدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج : نمایشگاه بسیار جذاب و جالب بود اما با توجه به وسعت و جمعیت استان و کثرت رزمندگانی که از استان ما در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند، قابل تامل است وجا دارد در این بخش بیشتر از این ها وقت و سرمایه گذاری  کرده و محلی دائمی برای نشان دادن کارهای بزرگی که در سالهای دفاع مقدس انجام شده پیش بینی کنیم..

احمدی با اشاره به بازسازی عملیات خیبر گفت ، دوستان در این مورد زحمت بسیاری کشیده و بسیار دقیق تر و واقعی تر عملیات را بازسازی  می کنندو همین شباهت و واقعی تر بودن باعث جذابیت و ایجاد شور و شوق در نوجوانان و جوانان میشود.

ایشان به اهمیت غرفه های فرهنگی در نمایشگاه اشاره و ادامه داد: جا داشت در غرفه های فرهنگی متصدیان توانمند با حضور و تشریح فعالیت های متولیان غرفه ها، اطلاعات دقیقی به مخاطبان می دادند به عنوان مثال در غرفه بسیج هنرمندان جای عکس شهید چمران به عنوان نقاشی عرفان گرا خالی بود یا در غرفه بسیج ورزشکاران جای عکس شهید شاپور برزگرخالی بود.

احمدی با اشاره به برخی ناگفته های شهدا و جنگ گفت : در این نمایشگاه جای دست خط آیت ا... مشکینی در ارتباط با شهید داور یسری خالی بود، ایشان قبل از انقلاب اسلامی در ارتباط با شهید یسری می نویسند  در بین سربازان سپاهی دانش به یک سرباز امام زمان رسیدم که فوق العاده با نظام طاغوت فاصله داشت.

ایشان با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و پیگیری این مباحث از سوی دشمنان گفتنداگر دیروز تانکهای دشمن در خطوط عملیاتی و از خاکریزها وارد کشور می شدند امروز تانکهای دشمن در فضای مجازی وارد موبایل و زندگی ما می شوند و جادارد ما مقابله با این تهاجم را با سرمایه گذاری از مدارس ابتدائی شروع کنیم.

احمدی در پایان سخنان خود با اشاره به کار کارشناسی و ارزیابی شده در عملیات فرمانده باید کاملا به جوانب امر توجه کند در جنگ 4 سال مطالعه شد تا بفهمیم شزایط جوی اروند رود دقیقا چگونه است و بعد از این مطالعات بود که فهمیدیم هر 11 سال یک بار جزر و مد در اروند رود به حد نهائی خود می رسد.

ارسال نظرات