خبرهای داغ:
امام‌ جمعه لامرد گفت: رژیم آل‌سعود عمر مفید خود را با جنایت کردن طی کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۵۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تبریک فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم و با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت این هفته و شهدای این نیرو اظهار داشت: بسیاری از نیروهای انتظامی مستقر در شهرستان لامرد غیربومی هستند و باید آحاد مردم با رفتار و اخلاق خوب از خدمات شبانه‌روزی آنان تشکر کنند.

خطیب جمعه لامرد افزود: نیروهای امنیتی و نظامی در حوزه‌های مختلف در لامرد مستقر هستند اما نیروی انتظامی بیشتر با مردم در ارتباط است و باید با دلگرمی دادن به این نیرو موجب موفقیت بیشتر آنان در تأمین امنیت پایدار باشیم.

وی در مورد هفته سالمند نیز خاطرنشان کرد: در لامرد خانه سالمند وجود ندارد و از سوی دیگر نیز بیماری آلزایمر در سطح سالمندان افزایش یافته است.

امام‌ جمعه لامرد گفت: باید با اخلاق خوب با سالمندان رفتار و در نگهداری آنان بسیار تلاش کنیم.

وی با اشاره به حادثه دردناک منا بیان داشت: 464 نفر از حجاج کشورمان در این فاجعه بزرگ از بین رفتند و هیچ‌کدام از حاجیانی که در این حادثه نجات یافتند روحیه عادی ندارند.

خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: در دیدار با سه خانواده عزادار حادثه منا در لامرد آنان به ما تسلی می‌دادند و این نشان از دین‌داری بسیار بالا است و اینکه ارزش مقدسات را به‌هیچ‌وجه فراموش نمی‌کنند و خداوند به این خانواده‌های عزادار صبر و اجر عنایت کند.

هاشمی شهیدی اضافه کرد: مرگ حجاج در حادثه منا، بسیار سخت بود و آل سعود تمام عمر مفید خود را با جنایت کردن طی کرده و در حوادثی که درگذشته نیز در مکه پیش‌ آمده است عکس‌العمل خوبی نداشته‌اند و در حادثه منا نیز هرروز بهانه‌ای از خود درمی‌آورند.

وی با اشاره به سخنان و تذکرات سخت رهبر معظم انقلاب در مورد حادثه منا به آل سعود بیان داشت: رهبر معظم انقلاب زمانی که تصمیم می‌گیرند جدی است و زمانی که سخنی می‌گویند دشمن حساب کار خودش را می‌کند و پس از بیانات سخت رهبری خطاب به آل‌سعود در اسرع ‌وقت آنان عذرخواهی و پیام تسلیت ارسال کردند.

امام‌جمعه لامرد عنوان داشت: ملت بزرگ ایران ارزش‌های انقلاب اسلامی را به‌خوبی درک کرده و به آن پایبند است و استقامت خود را در جای‌جای دنیا به نمایش گذاشته است و نباید هیچ‌گاه از دشمن غافل باشیم و امروز نگاه تمام ملت‌های مسلمان به ما است و باید الگوهای بسیار خوبی برای آنان باشیم.

هاشمی شهیدی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران حق بسیاری بر گردن آحاد مردم‌ دارند خاطرنشان کرد: همسران و خانواده‌ای جانبازان و ایثارگران نیز ایثارگر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها