خبرهای داغ:
شهردار شیراز بابیان اینکه شهر برای شهروندان ساخته‌ شده است، نه خودروها، گفت: تبدیل خیابان عفیف‌آباد به پیاده راه و ممانعت از تردد خودروها در چند ساعت به طرز مناسبی انجام و با استقبال خوب شهروندان نیز همراه شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۶۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از شیراز  علیرضا پاک‌فطرت در حاشیه بازدید از تبدیل خیابان عفیف‌آباد به پیاده‌راه و اجرای ویژه‌برنامه‌هایی در این خیابان که به مناسبت عید غدیر خم و روز جهانی پارک خودرو انجام‌شده بود، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین اقدامی توسط معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز بر تداوم این فعالیت مثبت در خیابان‌های مختلف شهر و در مناسبت‌های ویژه تأکید کرد.

وی همچنین برگزاری چنین برنامه‌هایی را راهی مطلوب برای تعامل و هماهنگی بیشتر میان مجموعه شهرداری، شورای اسلامی شهر و پلیس عنوان و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی چنین مکان‌هایی بهترین فرصت و موقعیت برای خانواده‌هاست تا ساعتی از وقت خود را به بازدید و سرگرمی بگذرانند و برای تقویت آن پیشنهاد‌هایی را ارائه کنند.

شهردار شیراز انسان‌محوری را از اولویت‌های این مجموعه برشمرد و گفت: اجرای فعالیت‌های این‌چنینی نشان می‌دهد که خیابان تنها محل تردد خودروها نیست که گاهی قابلیت ساماندهی برای تردد عابران پیاده و دوچرخه و لوازم شبیه آن را دارد.

پاک‌فطرت در پایان از معاونت‌های حمل‌ونقل و ترافیک، اجرایی و فرهنگی شهرداری و تمام ‌کسانی که در تبدیل خیابان عفیف‌آباد به مناسبت روز جهانی پارک خودرو به پیاده‌راه و اختصاص آن به شهروندان تلاش کردند، قدردانی کرد.

به گزارش فارس، خیابان عفیف‌آباد از ساعت 12 تا 24 پنجشنبه، 9 مهرماه برای عبور خودروها مسدود بود که با استقبال گسترده شهروندان همراه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها