خبرهای داغ:
با حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) صورت گرفت
مسجد حضرت علی ابن ابیطالب در محله زیارت‌ این شهر لامرد با حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و در عید غدیر خم افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۷۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لامرد، با حضور آیت‌الله محمدحسن اختری، امام‌جمعه لامرد، جمعی از مسئولان و آحاد مردم شهر لامرد مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در محله زیارت این شهر افتتاح شد.

در این مراسم نماینده خیراندیش این مسجد اظهار داشت: کل فضای مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) محله زیارت 450 مترمربع که 320 مترمربع آن فضای مسجد و حدود 100 مترمربع نیز متعلق به فضای فرهنگی است.

علی قسمی افزود: کل اعتبار ساخت این مسجد با تمام تجهیزات کامل آن 660 میلیون تومان است.

امام‌جمعه لامرد نیز در این مراسم بابیان اینکه احترام به مسجد بر همگان واجب است گفت: انسان باید همیشه در هنگام حضور در مسجد پاکیزه باشد.

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی ادامه داد: اگر تعداد افراد حاضر در نماز جماعت از 10 نفر بیشتر شود کسی جز خداوند متعال نمی‌تواند ثواب آن را محاسبه کند و آرامش انسان زمانی به نهایت می‌رسد که روبه‌قبله و در حالت سجده باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید همیشه در مساجد نماز جماعت با جمعیت فراوان برگزار شود و فرزندان در همان سن کودکی خود به مساجد آورده شوند.

هاشمی‌شهیدی اضافه کرد: به همت خیراندیش مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) محله زیارت که تا دیروز یک مسجد کوچکی بود امروز در فضایی بزرگ و زیبا بازسازی‌ شده است و ارزش و قدر این مساجد را باید بدانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها