خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد شیراز اعلام کرد: با سربندهای لبیک یا مهدی به فرماندهی علی زمان خیبری دیگر به پا کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۷۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از شیراز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد شیراز در بیانیه‌ای، آمادگی خود را برای اجرای فرمان‌های فرمانده کل قوا پیرامون هرگونه نبرد احتمالی در عرصه‌های مختلف اعلام کرد که در بخشی از آن آمده است: تاریخ بار دیگر تکرار شد و امروز دوباره حرمله‌ها قلب حسین زمان (عج) را نشانه رفتند و تیر سه شعبه‌ای بر قلب‌های مهدی حسین (ع)، نائب مهدی و امت مسلمانش وارد کردند.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی آل سعود صهیونیسم مسبب از دست دادن حجاج عزیز شد که مصداق مهاجراً الی‌الله شدند و خباثت این خاندان فاسد موجبات بی‌احترامی به ضیوف‌الرحمن را فراهم کرد تا جایی که خبر آمد رهبر معظم انقلاب با زبانش لغات را به جهاد با دشمن وا‌داشته و در نبرد کودکانه لبخندها گزینه اخم را به روی میز آورد؛ اخمی که دامن خاندان کودک‌کش سعودی را خیس کرد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های آزاد شیراز در این بیانیه تصریح کرده‌اند:  آمادگی خود را اعلام می‌کنیم که منتظر فرمان امیریم و اگر اراده فرماندهی کل قوا بر نبرد سخت باشد، بی‌درنگ عرصه را عوض، بند پوتین‌ها را محکم و لباس گبر بر تن می‌کنیم و مهیای صف‌آرایی با آل سعود صهیونیسم می‌شویم چراکه ما عاشق مبارزه با صهیونیسم هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: باشد تا با سربندهای لبیک یا مهدی به فرماندهی علی زمان خیبری دیگر به پا کرده و در آوردگاه رزم با دشمن، بزم پیروزی به پا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها