در شروع سال تحصیلی جدید بیش از 300 بسته لوازم التحریر به ارزش 120 میلیون ریال به همت سپاه شهرستان چابهار در بین دانش آموزان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۷۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : در مراسمی که به صورت نمادین در دبستان نجمه چابهار و به همت قرارگاه شهید فولادی و سپاه شهرستان چابهار برگزار شد بسته های حمایتی شامل کیف، دفتر و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند چابهاری توزیع شد.

بر اساس این گزارش؛ در آینده نزدیک 1000 عدد کیف نیز با همت قرارگاه شهید فولادی سپاه در سطح دشتیاری و نگور در بین دانش آموزان ابتدایی توزیع می شود.

طرح شهید شوشتری در سال 89 با هدف کمک به محرومیت زدایی و حفظ انسجام و وحدت بین دانش آموزان استان اجرا و در حال حاضر نیز هر ساله در ایام سال تحصیلی توسط قرارگاه قدس سپاه پاسداران استان سیستان وبلوچستان اجرا می شود.

سرهنگ علی کوهستانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: سپاه پاسداران در راستای ایجاد پیوند و الفت بین دانش آموزان با نظام و ایجاد فرهنگ کمک به توسعه آموزش و ایجاد بستر های لازم در این زمینه برنامه های بسیج را تدوین کرده است.

وی هدف از توزیع بسته های اهدای لوازم آموزشی را در این طرح، ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان مناطق محروم در آستانه سال تحصیلی دانست و بیان کرد: دانش آموزان سرمایه های اصلی انقلابند و آینده این کشور به دست آنان شکل می گیرد و به همین دلیل شایسته است در راستای ایجاد و تقویت استعدادها و ظرفیتهای دانش آموزان، تلاش بسیار شود.

اردوهای طرح هجرت بسیج دانش اموزی، اردوهای جهادی بسیج دانشجویی، برنامه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی، ویزیت رایگان در مناطق محروم از جمله برنامه های سپاه پاسداران در شهرستان چابهار برای محرومیت زایی در منطقه است.

ارسال نظرات