خبرهای داغ:
معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی گفت: ۳ هزار کادر بسیجی حوزه سلامت در اربعین حسینی به زائران خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۷۶۴۴۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح‌الله قائد امینی در رابطه با برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در اربعین حسینی اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی امسال بحث امدادرسانی و کمک به بهداشت و درمان زائرین در اربعین را در کنار سایر دستگاه‌های مربوط به حوزه سلامت بر عهده دارد؛ به همین منظور نیروها در اربعین در مرزهای چزابه، شلمچه و مهران مستقر می‌شوند و خدمات درمانی و بهداشتی رایگان را به زائران ارائه می‌دهند.

وی افزود: همچنین نیروهای بسیج جامعه پزشکی در مسیر کربلا تا نجف و در شهر کربلا حضور یافته و با برپایی ایستگاه‌های سلامت و بیمارستان‌های صحرایی و ثابت، خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی رایگان را به زائران حسینی ارائه می‌کنند.

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: در اربعین حسینی در هر بیمارستان صحرایی 400 نفر از نیروهای بسیج جامعه پزشکی شامل پزشکان و پیراپزشکان حضور دارند و به طور کلی 3 هزار کادر بسیجی در حوزه سلامت در شیفت‌های مختلف خدمت رسانی به زائران حسینی را انجام می‌دهند.

قائد امینی در رابطه با سایر خدمات بسیج جامعه پزشکی در ماه محرم اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم ایستگاه‌های سلامت را در مراکز شهرستان‌ها و استان‌ها با تمرکز در مناطق محروم برپا کرده و خدمات رایگان را به مردم ارائه می‌دهیم.

وی گفت: محل برپایی ایستگاه‌های سلامت در ماه محرم بیشتر در محل تجمع اصلی عزاداران حسینی در سراسر کشور همچون مسجد اعظم در قم و یا مهدیه تهران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها